سردار عظیمی:

هجمه دشمن بر فضای مجازی و اعتقادات مردم پایه‌ریزی شده است

کد خبر: 303122
|
15:36 - 1397/07/06
نسخه چاپی
هجمه دشمن بر فضای مجازی و اعتقادات مردم پایه‌ریزی شده است
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور گفت: هجمه امروز دشمن بر فضای مجازی و اعتقادات مردم پایه‌ریزی شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار محمدنظر عظیمی امروز پنج شنبه در نشست شورای اداری استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس افتخاری برای ملت ما بود که مبنا و اساس آن را باورها و اعتقادات مردم پایه گذاری کرده بود.

وی افزود: بسیاری از مردم این مرز و بوم در دفاع مقدس تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند اما متاسفانه ما به عنوان بازماندگان آن جنگ نابرابر آنطور که باید نتوانستیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور یادآور شد: بدون شک عوامل مختلفی سبب شد که ما پیروز میدان باشیم عواملی از قبیل ایثار و ایستادگی در مقابل کفر و نباید از این عوامل غفلت کنیم.

سردار عظیمی با اشاره به حمله شیمیایی نیروهای بعث عراق به خاک کشورمان گفت: در این حملات هواپیماها و بمب های شیمایی کشورهای مختلف علیه ملت ایران بکار گرفته شد و آمریکایی ها پشت پرده همه آن جنایت ها بود.

وی بیان داشت: در این برهه از زمان دشمن به دنبال شناسایی عوامل موفقیت ما در دفاع مقدس است و تلاش می کند از همان نقاط قوت به ما ضربه بزند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور با اشاره به اینکه امروز دشمن افکار و اعتقادات جوانان را مورد هجمه قرار داده است، ادامه داد: امروز دشمن بر فضای مجازی، موضوعات اخلاقی و اعتقادی ما هجمه وارد کرده است.

سردار عظیمی تصریح کرد: اما دشمن بداند به لطف بصیرت و پایمردی و فداکاری این ملت غیور همچنان ناکام خواهد بود.

وی اظهار داشت: جنگ اقتصادی نبرد سختی است و منشا اصلی آن رفتار آمریکایی‌هاست و در این نبرد فرهنگ مردم می تواند مهم ترین عامل قدرت در برابر دشمنان باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور داعش را دست پروده آمریکا دانست و اظهار داشت: امروز آمریکا قصد ندارد داعش را در عراق تمام شده تلقی کند و در حال انتقال آن به کشورهای دیگر و از جمله ایران است.

وی در پایان گفت: مردم ایران عامل قدرت و افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها