به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار پیشکسوتان و بازنشستگان با فرمانده سپاه اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 303108
|
11:39 - 1397/07/04
نسخه چاپی
دیدار پیشکسوتان و بازنشستگان با فرمانده سپاه اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه شهرستان با فرمانده سپاه اسلام آبادغرب دیدار کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه شهرستان با فرمانده سپاه اسلام آبادغرب دیدار کردند.

 

سرهنگ پاسدار فرامرز باوند پور در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام محرم، هفته دفاع مقدس را تبریک و اظهار کرد: شما عزیزان پیشکسوت و بازنشسته سپاه در سخت ترین ایام امتحان خود را پس داده اید، شما کوله باری از تجربیات دفاع مقدس هستید که در سخت ترین تهدیدها در خدمت نظام بوده و حامی ولایت بوده اید و اکنون وظیفه ماست که خدمتگزار شما باشیم و تجارب ارزشمند شما را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر احترام به پیشکسوتان، افزود: خشت به خشت این سپاه توسط بازنشستگان عزیز روی هم بنا نهاده شده و اکنون وظیفه  افسران جوان است که تکریم بازنشستگان در سرلوحه کارشان باشد.

در این دیدار حمید محمدی به نمایندگی از بازنشستگان سپاه شهرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس،  انتصاب سرهنگ باوندپور را بعنوان فرمانده سپاه شهر شهیدان مرصاد تبریک عرض نمود و برخی از دغدغه ها و مشکلات بازنشستگان را بیان نمود.

همچنین نفر به نفر این قشر معظم پیشکسوتان دفاع مقدس با ابراز احساسات اعلام نمودند: هرچند از پوشیدن لباس بازنشسته شده ایم اما از عقیده و مرام حسینی خود هیچ وقت بازنشسته نمی شویم و هر زمانی انقلاب احساس خطر کند بعنوان اولین سربازان ولایت وارد میدان نبرد می شویم و بدون هیچ چشم داشتی از نظام،  در راستای دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام دوباره لباس رزم می پوشیم.

گفتنی ست؛ در این دیدار معنوی دعای یکی از این رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس برای طول عمر و سلامتی مقام معظم رهبری، با این بیان که؛ " خداوند از عمر من بگیرد و به عمر رهبر انقلاب بیفزاید"، موجب احساس حال و هوای ایثار و از خودگذشتگی جبهه های دوران دفاع مقدس گردید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب