باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

سازمان لیگ دربی ۸۸ پایتخت را تایید کرد

کد خبر: 303087
|
13:11 - 1397/07/03
نسخه چاپی
سازمان لیگ دربی ۸۸ پایتخت را تایید کرد
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که شهرآورد پایتخت، میان سرخابی‌های تهرانی، هشتاد و هشتمین تقابل این ۲ تیم است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس ازدربی۸۶در سال ۹۶ کهتیم استقلال تهرانموفق شد با هدایتوینفرد شفرآلمانی و گلزنیوریاغفوریبا نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد،شهرآورد۸۷، تقابل ۲ تیم درسوپرجامفوتبال ایران بود که با توجه به حضور نیافتن استقلالی‌ها در زمین و با حکمکمیته انضباطیو تاییدکمیته استیناف، نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردانبرانکو ایوانکوویچدر تیم پرسپولیس شد و حالا مصاف سرخابی‌ها در هفته هشتم لیگ برتر، هشتاد و هشتمین بازی استقلال و پرسپولیس در طول تاریخ است.

شهرآورد ۸۶که استقلال در ورزشگاه آزادی و با قضاوتعلیرضا فغانیبه مصاف پرسپولیس رفت و در روزی که ۲ تیم حملات زیادی می‌کردند، شاگردان مرد آلمانی (وینفرد شفر) موفق شدند با تک گل غفوری به پیروزی شیرین دست یابند و انتقام شکست یک بر صفردربی ۸۵را از سرخپوشان بگیرند.

سازمان لیگ اعلام کرد: دیدار استقلال و پرسپولیس دربی ۸۸ است

اما درباره دربی ۸۷ باید بدانید که این مسابقه پس از قهرمانی مقتدرانهپرسپولیس تهراندرلیگ برترواستقلالدرجامحذفی، مقرر شدسوپرجام فوتبالایران، روز ۲۹ تیر ۱۳۹۷ در ورزشگاه آزادی میان سرخابی‌های پایتخت آغاز شود.

دربی ۸۷ نبرد قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی در ورزشگاه آزادی بود، اما آبی‌پوشان پایتخت با هدایت وینفرد شفر به زمان برگزاری این مسابقه اعتراض کردند و خواستار تعویق زمان بازی شدند، اما مسئولانسازمان لیگوفدراسیون فوتبالبا این درخواست مخالفت کردند تاامیر عباس ملکی، عضو هیئت مدیره استقلال، کناره گیری این تیم از سوپرجام فوتبال ایران را تایید کند و پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ و بدون برگزاری مسابقه، برای دومین مرتبه پیاپی بر بامفوتبال ایران(سوپرجام) قرار بگیرد.

سازمان لیگ اعلام کرد: دیدار استقلال و پرسپولیس دربی ۸۸ است

هواداران استقلال در واکنش به این تصمیم، به مدیران وقت آبی‌ها (افتخاری،توفیقیو اعضای هیئت مدیره) و مسئولانوزارت ورزش و جوانان، اعتراض کردند که موثر واقع نشد وکمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایرانبا ریاستاسماعیل حسن زادهدر تاریخ ۲ مرداد ۱۳۹۷ حکم این پرونده را اعلام کرد و طبق رای این کمیته، پرسپولیس تهران با نتیجه ۳ بر صفر برنده اعلام شد و عنوان قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران را از آن خود کرد.

سپسفتحیو مسئولان استقلال پس از ابلاغ این رای و برای اعتراض به کمیته استیناف رفتند، اما آن‌ها هم رای کمیته انضباطی را تایید تا استقلال ۳ بر صفر بازنده شود.

البته مسئولان آبی پوشان درصدد هستند تا بهCASشکایت کنند و باید دید در پایان چه اتفاقی رخ خواهد داد.

حال سازمان لیگ فوتبال ایران با رد ادعای ۲ باشگاه اعلام کرد، تقابل استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر، هشتاد و هشتمین رو در رویی این ۲ تیم است.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیسدر چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، ۵ مهرماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:فغانی برای ششمین بار داور دربی پایتخت شد/کفه ترازوی پیروزی به سود استقلال

دربی خط قرمز هواداران و هشدار جدی برای شفر

راه تقلب تماشاگران در دربی بسته شد

همتی:ادای کسی را نمی خواستم در بیاورم/ من فقط باید تلاش و تمرین کنم تا پیشرفت کنم


انتهای پیام/

دربی ۸۸ پایتخت روز پنج شنبه برگزار می شود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد