با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

مراسم بازگشایی مدارس در اسلام آبادغرب/نواختن زنگ سپاس و مقاومت با شعار یا حسین(ع)+تصاویر

کد خبر: 303049
|
10:26 - 1397/07/01
نسخه چاپی
مراسم بازگشایی مدارس در اسلام آبادغرب/نواختن زنگ سپاس و مقاومت با شعار یا حسین(ع)+تصاویر
اسلام آبادخبر: آئین بازگشایی مدارس با حضور مسئولین شهرستان در مدرسه شاهد امام حسین(ع) اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، : آئین بازگشایی مدارس با حضور مسئولین شهرستان  در مدرسه شاهد امام حسین(ع) اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب با تسلیت شهادت هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی اهواز،  اظهار کرد: تقارن سه حادثه مهم تاریخ ساز بعنوان نماد ملیت، معنویت و فرهنگ ایران اسلامی، نشان پویایی و بالندگی ایران اسلامی است.

وی افزود: از عاشورا آموخته ایم که با جهل و خرافه گرایی مبارزه کنیم، ظلم ستیزی را نیز آموخته ایم، هرچند  یادآوری هیچ جنگی مبارک نیست اما از دفاع مقدس آموختیم که برای حفظ پرچم و وطن به یک ملت واحد بدل شویم و حادثه سوم بحث مهر ماه و بازگشایی مدارس است که اگر بخواهیم از کیان و معنویت مان دفاع کنیم باید مجهز به سلاح علم و اندیشه باشیم.

برجی با اشاره به  افزایش آمار رتبه های زیر 1000 دانش آموزان شهرستان در کنکور 97، ابراز امیدواری کرد که دانش آموزان اسلام آبادغرب با تلاش و کوشش بعنوان الگوی منطقه و کشور معرفی شوند.

 

در این مراسم به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس زنگ سپاس و مقاومت با شعار یا حسین(ع) توسط حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان به صدا درآمد و  در ادامه مسئولین از نمایشگاه عکس تمثال شهدا بازدید بعمل آوردند.

پس از این مراسم مدیر آموزش و پرورش  اسلام آبادغرب در معیت امام جمعه  و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در مزار شهدای اسلام آبادغرب با قرائت فاتحه به روح پر فتوح شهدا و شهید مدافع حرم شهرستان ادای احترام نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد