خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب:

دفاع مقدس ثمره نهضت عاشورا بود/ هشت سال دفاع مقدس الگویی راهبردی برای توسعه کشور است

کد خبر: 303041
|
08:48 - 1397/07/01
نسخه چاپی
 دفاع مقدس ثمره نهضت عاشورا بود/ هشت سال دفاع مقدس الگویی راهبردی برای توسعه کشور است
اسلام آبادخبر:خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب بیان کرد دفاع مقدس ثمره نهضت عاشورا بود و هشت سال دفاع مقدس الگویی راهبردی برای توسعه کشور است.

به گزارشاسلام آباد خبر،خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با تسلیت عاشورای حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : نهضت امام حسین(ع) یک نهضت جاودانه در تاریخ است که سال به سال بر شکوه و عظمت آن افزوده می شود و جهانیان را مهیای استقبال از ظهور منجی می کند.

 


وی افزود : همانطور که امام (ره) فرمودند  این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است؛ امروز به معنای این جمله بهتر پی می بریم؛ و شاهد هستیم که مردم چگونه برای ارزشهای دینی خود در این ایام احترام قائل هستند.

 


تمری در ادامه افزود : نهضت امام حسین (ع) زمینه خلق بزرگترین رخداد قرن بیستم را که همان انقلاب ایران است فراهم کرد و این انقلاب به پشتوانه این نهضت هنوز با روحیه انقلابی در حال توسعه و گسترش است.

 


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب افزود : بزرگترین ثمره انقلاب اسلامی ایران هشت سال دفاع مقدس است که این حماسه تاریخی با الگو گیری از نهضت کربلا توانست در مقابل استکبار جهانی ایستادگی نماید و یک فرهنگ قوی یعنی مقاومت را در گستره ای فراتر از مرزهای ایران خلق نماید.

 


تمری افرود ؛ گفتمان هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای توسعه کشور است و اگر فرهنگ این گفتمان به عنوان یک الگوی تجربه شده بار دیگر احیاء شود کشور مسیر توسعه و رشد و پویایی را به سرعت طی خواهد کرد.

 


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد : در هشت سال دفاع مقدس هم شجاعت و حماسه موج می زد و هم حس تعاون و همکاری و مشارکت عمومی و حس تعهد و تکلیف انقلابی و از همه مهمتر حس خودباوری و اراده انقلابی برای استفاده از همه ظرفیت ها ؛ و لذا باید امروز دوباره این جریان فرهنگی را به عنوان الگو پبشبرنده  احیا کرد.

 


وی افزود : نظام سرمایه داری در طول ۴۰ سال با نقش های مختلف شیطانی نتوانست انقلاب ایران را به زانو درآورد و انشالله  در مسیر راه نیز نخواهد توانست و با توکل بر خدا ایران در طول ۵ سال آینده به یکی از قدرت های جهانی تبدیل خواهد شد. 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد