سرپرست شهرداری کرمانشاه:

یک مدیر خوب بدون پول هم می‌تواند شهر را اداره کند /برای تصدی پست شهردار آماده‌ام

کد خبر: 302860
|
11:30 - 1397/06/17
نسخه چاپی
یک مدیر خوب بدون پول هم می‌تواند شهر را اداره کند /برای تصدی پست شهردار آماده‌ام
سرپرست شهرداری کرمانشاه ضمن اعلام آمادگی خود برای تصدی پست شهردار با اشاره به مشکلات مالی شهرداری گفت: یک مدیر خوب می‌تواند بدون پول هم شهر را اداره کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازخبرنگارمرصادحامد لعل‌بخش در گفتگو با این خبرگزاری در خصوص اعلام نام وی به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: تعدادی از اعضای شورای شهر با توجه به شناختی که داشته اند بنده را بعنوان کاندیدای شهرداری معرفی کرده اند که در این خصوص بنده آمادگی لازم را دارم و برنامه‌های کوتاه و بلند مدت خود را نیز آماده کرده ام.

وی افزود: اگر نظر اعضای شورا با بنده بود که برنامه‌هایم آماده است و اگر نظر آنها بر انتخاب شخص دیگری بود که باز هم آماده کمک به شهردار منتخب هستم ، در کل تصمیم نهایی را اعضای شورای شهر خواهند گرفت که بنده نیز به این تصمیم احترام خواهم گذاشت.

سرپرست شهرداری کرمانشاه مشکل کنونی و اصلی شهرداری کرمانشاه را بحث مالی دانست و افزود: در زمان شهردار سابق چند پروژه بزرگ همچون تقاطع میدان امام خمینی (ره) و میدان امام حسین (ع) را اجرا کردند که از لحاظ مالی بار سنگینی بر دوش شهرداری افتاد که البته این پروژه ها نیاز شهر نیز بود.

لعل‌بخش درخصوص حقوق معوق پرسنل شهرداری نیز گفت: از زمان تصدی بنده به عنوان سرپرست، توانستیم برخی معوقات را پرداخت کنیم و طی یکی دو روز آینده معوقات مردادماه را نیز پرداخت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسنل شهرداری از سرپست تمکین می‌کنند یا خیر گف: بنده از بدنه خود شهرداری هستم و بین مدیران مجموعه ارتباط دوستی و خوبی برقرار است که این ارتباط به ما در انجام امور کمک می‌کند اما با هیچ شخصی هم تعارفی ندارم همانطوریکه در 2 سال پیش که باز سرپرست بودم و لحظه آخر مدیر یکی از مناطق را جابه‌جا کردم اکنون نیز اگر احساس کنم مدیری کم کاری می‌کند با قاطعیت مقابلش می‌ایستم.

سرپرست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: بنده قبل از اینکه سرپرست شهرداری باشم شهروند همین شهر هستم، پس برای حل مشکلات شهرم در مقابل کم کاری ها قاطعیت لازم را بهکار خواهم گرفت و در این راه تعارفی با شخصی ندارم.

لعل‌بخش اظهار داشت : مشکلات مالی در شهرداری فقط مختص کرمانشاه نیست بلکه تمام شهرداری های کشور درگیر این موضوع هستند اما یک مدیر خوب و توانا کسی است که بتواند شهر را بدون پول اداره کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها