رئیس جمعیت حلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب مطرح کرد:

آبرسانی به روستاهای زلزله زده شهرستان دالاهو

کد خبر: 302725
|
12:33 - 1397/06/05
نسخه چاپی
آبرسانی به روستاهای زلزله زده شهرستان دالاهو
اسلام آباد خبر: در پی وقوع زلزله۵،۹ ریشتر مورخ ۹۷/۶/۴ آب آشامیدنی مناطقی از روستاهای شهرستان دالاهو غیر قابل شرب شد و ساکنان روستاهای مذکور بلافاصله و بدون ایجاد مشکل در تهیه آب آشامیدنی توسط جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب آبرسانی شد.

غلامرضا اسدی در گفتگو بااسلام آباد خبراظهار داشت:  در پی وقوع زلزله۵،۹ ریشتر مورخ ۹۷/۶/۴ آب آشامیدنی مناطقی از روستاهای شهرستان دالاهو غیر قابل شرب شد و ساکنان روستاهای مذکور بلافاصله و بدون ایجاد مشکل در تهیه آب آشامیدنی توسط جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب آبرسانی شد.

 


غلامرضا اسدی رئیس جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب بیان داشت این جمعیت همواره باتوجه به توان بالای امدادی و ترابری همواره آمادگی خود را در راهبرد اهداف امدادی و بشردوستانه اعلام داشته و میدارد.

 


در یوم جاری با استفاده از تانکر حمل آب شرب و نجاتگران داوطلب که بازوان توانمند جمعیت هستند بلافاصله و بدون فوت وقت عملیات آبرسانی انجام شد که مردم آسیب دیده این موضوع که جمعیت هلال احمر در کنار آنهاست را احساس کنند و هیچگاه از حال آنها غافل نخواهد شد.

 


اسدی همچنین بیان داشت توان نجاتگران داوطلب در بحرانها ستودنی است و با تمام توان در خدمت به اسیب دیدگان بدون هیچگونه چشم داشتی گام بر میدارند و جا دارد از نجاتگر علی کرمیان به نمایندگی از نجاتگران تلاشگر و بی ادعای جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب که در چنین مواقعی زحمت آبرسانی را داوطلبانه به عهده میگیرند تقدیر نمود.

 


نجاتگرانی که هنوز غبار زلزله سال گذشته بر صورتهایشان مانده است،بلافاصله اعلام آمادگی خود را برای اعزام به مناطق حادثه دیده اعلام کردند.

 


نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد