بمناسبت هفته دولت صورت گرفت:

برگزاری یادواره شهدای بسیج کارمندی در اسلام آبادغرب/تجلیل از کارمندان بسجی نمونه ادارات شهرستان+تصاویر

کد خبر: 302712
|
13:06 - 1397/06/04
نسخه چاپی
برگزاری یادواره شهدای بسیج کارمندی در اسلام آبادغرب/تجلیل از کارمندان بسجی نمونه ادارات شهرستان+تصاویر
اسلام آباد خبر: به مناسبت هفته دولت یادواره شهدای بسیج کارمندی در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب برگزار شد.

گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولین و جمعی از کارکنان فعال ادارات شهرستان، یادواره شهدای بسیج کارمندی در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

سرهنگ قاسمی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان ضمن خیر مقدم ، یاد و خاطره شهدا بخصوص شهید رجایی و شهید باهنر را گرامی داشت و افزود: شهیدان رجایی و باهنربا توکل بر خدا و پیروی از تدابیر حضرت امام (ره) توانستند شور و عشق را در مردم ایجاد کنند.

وی با اشاره به نقش مدیران در جامعه بیان داشت: مردم ما امروز نگاه به رفتار مسسئولین مینمایند اگر امروز ما از مردم توقع قناعت و ساده زیستی را داریم باید خودمان به عنوان مدیران این نظام مقدس به عنوان الگو های مردم باشیم.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری در دیداری که با مسئولین دولت داشتند به شدت و با قوت محکم از آقای روحانی حمایت کرده و خواهند کرد، امروز جامعه ما نیاز به وحدت دارد سپاه بعنوان خدمتگذار جمهوری اسلامی آماده تعامل و همکاری و برقرار ارتباط محکم تر از گذشته با ادارات میباشد.

 

سرهنگ قاسمی افزود: کشور ما از آغاز انقلاب اسلامی همواره مورد تحریم های نا عادلانه قرار داشته اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند  آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.

 

جانشین فرمانده سپاه اسلام آباد غرب در پایان به واقعه غدیر اشاره و بیان داشت : اگر کم توجهی ما نبود عده ای غدیر را انکار نمیکردند و نه عاشورایی تکرار میشد و نه ایام فاطمیه ای به وجود می آمد وظیفه ما بعنوان خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران آن است که هر چه داریم برای نشان دادن درست واقعه غدیر استفاده کنیم.

 

 

 

در ادامه حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان ضمن گرامداشت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، روز کارمند را به کارمندان عزیز و تلاشگر دولت تبریک گفت.

 

وی افزود: هدف ما از حضور در این مراسم، تکریم و تجلیل از شورای اداری شهرستان، چه مدیران و چه کارکنان و کارمندان ادارات است.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان کرد: روز کارمند روز تجلیل از انسان های شایسته ای است که خدمت به مردم و کسب رضای خداوند را  سرلوحه کارشان قرار داده اند.

 

وی با اشاره به نامه 53 نهج البلاغه به احترام گذاشتن به مردم تاکید کرد و گفت: نقش کارمندان بسیار  با اهمیت تر و حساس تر از مدیران است چون مردم بیشتر با پرسنل ادارات  سرکار دارند.

 

حجت الاسلام مهری خاطرنشان کرد: اگر انسان در همه کارها رضای خدا را در نظر داشته باشد خیلی از مشکلات جامعه ما حل می شود، خیلی وقت ها ممکن است ما نتوانیم از لحاظ بودجه و اعتبار کمکی به مردم بکنیم  اما وقتی به درد دل ارباب رجوع گوش می دهیم و او را راهنمایی می کنیم با رضایت از آن اداره خارج می شود ولی اگر با ارباب رجوع برخورد خوبی نداشته باشیم این برای جامعه و نظام اسلامی بدبینی به وجود می آورد.

 

امام جمعه شهرستان  با تاکید بر داشتن سعه صدر در مقابل مردم، گفت: تکریم ارباب رجوع سفارش دین اسلام است و اگر غیر از این باشد اشکال از امثال ماست و انقلاب و نظام و اسلام مشکلی ندارد.

همه به برکت اما راحل، خون شهدا و انقلاب با اتحاد و انسجام در مقابل مشکلات ایستاده ایم و دولت های مختلف با وجود ضعف هایی که داشته اند، به اندازه خود نیز خدمت کرده اند و الحمدلله جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در برخی علوم و صنایع نظیر نانو و هسته ای در جهان حرف برای گفتن دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها