توسط کمیته امداد صورت گرفت؛

توزیع بیش از 500 کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان اسلام آبادغرب و گهواره/ کمیته امداد آماده دریافت نذورات و قربانی های مردم

کد خبر: 302688
|
11:02 - 1397/05/30
نسخه چاپی
توزیع بیش از 500 کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان اسلام آبادغرب و گهواره/ کمیته امداد آماده دریافت نذورات و قربانی های مردم
اسلام آبادخبر: به مناسبت فرا رسیدن عید قربان بیش از 500 کیلوگرم گوشت گرم توسط کمیته امداد بین نیازمندان اسلام آبادغرب و گهواره توزیع گردید.

به گزارشاسلام آبادخبر، به مناسبت فرا رسیدن عید قربان بیش از 500 کیلوگرم گوشت گرم توسط کمیته امداد بین نیازمندان اسلام آبادغرب و گهواره توزیع گردید.

 

محمد بیگزاده، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آبادخبر، گزارشی از توزیع نذورات قربانی در میان خانوارهای مددجو ارائه کرد و گفت: ۱۵ راس گوسفند از سوی این نهاد خریداری و ذبح شده است.

 

بیگزاده افزود: ۳۰۰ کیلوگرم گوشت این قربانی ها در میان نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب توزیع شده است.

 

وی عنوان کرد: این مقدار گوشت گرم از منابع داخلی کمیته امداد خریداری و بین خانوارهای تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب ارزش این مقدار گوشت را ۱۴میلیون تومان اعلام و تاکید کرد: این نهاد در آستانه عید سعید قربان آماده دریافت نذورات و قربانی های مردم خیر و توزیع این نذورات در میان نیازمندان از پیش شناسایی شده است.

 

در همین رابطه؛ علی اکرم منصوری رئیس کمیته امداد گهواره در گفتگو با اسلام آبادخبر، گفت: ۱۰ راس گوسفند در آستانه فرارسیدن عید سعید قربان برای نیازمندان گهواره ای ذبح شده است که این قربانی ها از محل اعتبارات کمیته امداد خریداری شده است.

 

وی افزود: ۲۲۰ کیلوگرم گوشت گرم ذبح شده این قربانی ها به ارزش بیش از ۱۱ میلیون تومان در میان خانوارهای نیازمند ساکن در مناطق محروم و روستایی گهواره توزیع شده است.

 

رئیس کمیته امداد اداره گهواره با یادآوری اینکه کمیته امداد در عید سعید قربان نذورات مردم نیکوکار را برای نیازمندان جمع آوری خواهد کرد، عنوان کرد: سه پایگاه در این عید سعید آماده دریافت نذورات و قربانی های مردم خیر گهواره خواهد بود.

 

علی اکرم منصوری با یادآوری اینکه خیران منطقه گهواره در هر شرایطی یاری رسان این نهاد در کمک به نیازمندان بوده اند، تاکید کرد: خیران نیکوکار گهواره ای در عید سعید قربان سال ۹۶ بیش از ۲۱ میلیون تومان نذورات به نیازمندان اهدا کردند که امیدواریم این میزان نذورات اهدایی در عید امسال از رشد چشمگیری برخوردار باشد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد