رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه:

مشکلی از نظر تامین کالاهای اساسی در کرمانشاه نیست

کد خبر: 302664
|
10:36 - 1397/05/29
نسخه چاپی
مشکلی از نظر تامین کالاهای اساسی در کرمانشاه نیست
اسلام آباد خبر: رییس سازمان کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از نظر تامین کالاهای اساسی مشکلی در انبارهای کرمانشاه وجود ندارد.

به گزارشاسلام آباد خبر، خسرو شهبازی در گفتگو با خبرنگارمرصادبا اشاره به اینکه برای تامین کالاهای اساسی، در انبارها هیچ مشکلی وجود ندارد اظهار داشت: یک هزار و ۲۰۰ تن برنج در انبار داریم، همچنین میزان برنج هندی انبار شده یک هزار و ۳۸۳ تن و به همین میزان نیز در حال حمل وجود دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: گوشت مرغ منجمد هم ۵۸۰ تن در انبار وجود دارد و از نظر تامین محدودیتی نداریم؛ مرغ منجمد با قیمت شش هزار و ۷۵۰ تومان به ازای هرکیلوگرم برای مصرف کننده به فروش می رسد.

وی با بیان اینکه ۳۶۷ تن گوشت قرمز منجمد در انبار داریم بیان کرد: در ۱۱ نقطه کرمانشاه و در شهرستانهایی نظیر سنقر، هرسین و صحنه توزیع گوشت گرم گوسفندی با قیمت ۳۶ هزار تومان در دست انجام است.

شهبازی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۶ تن گوشت گرم گوسفندی توزیع شده تصریح کرد: میزان ذرت انبار شده یک هزار و ۳۷۰ تن و حدود چهار هزار تن نیز در حال حمل می باشد و همچنین ۱۲۰ هزار تن خروجی استان است که علاوه بر تامین نیاز استان به سایر استانها صادر می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در انبارهای ما یک هزار و ۸۷۸ تن جو و ۷۸۸ تن کنجاله سویا در انبار و بیش از دو هزار تن نیز در حال حمل است همچنین هفت هزار تن شکر خریداری شده و مشکلی از نظر تامین شکر نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب