با ابلاغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه/

داوران بخش صحنه ای دهمین جشنواره مل تئاتر مرصاد معرفی شدند

کد خبر: 302583
|
11:34 - 1397/05/20
نسخه چاپی
داوران بخش صحنه ای دهمین جشنواره مل تئاتر مرصاد معرفی شدند
اسلام آباد خبر: با ابلاغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و دبیر دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد قاسم زارع، سیروس همتی و بهزاد صدیقی به عنوان داوران بخش صحنه ای دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد معرفی شدند.

 

به گزارشاسلام آباد خبر،با ابلاغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و دبیر دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد قاسم زارع، سیروس همتی و بهزاد صدیقی به عنوان داوران بخش صحنه ای دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد معرفی شدند.

 

در این دوره از جشنواره قاسم زارع پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران و از چهره های برجسته بازیگری ایران ، سیروس همتی بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون و بهزاد صدیقی از هنرمندان و نمایش نامه نویسان برجسته کشور مسئولیت داوری آثار بخش صحنه ای دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد را بر عهده دارند. 

 

رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و دبیر جشنواره ملی تئاتر مرصاد با اعلام این خبر افزود: جشنواره تئاتر ملی مرصاد از ٢٢ لغایت ٢٦ مرداد ماه در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار می شود. 

 

 وی افزود: این جشنواره در دو بخش صحنه ای و خیابانی در این شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می شود و در حقیقت این جشنواره می تواند ظرفیت های تئاتر استان را ارتقاء ببخشد.

 

گفته می شود تا این لحظه دو تیم شرکت کننده میزبان هر دو در داوری حذف شده و به گفته دکتر تمری مدیر فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب ممکن است در داوری نهایی جزو تیم های منتخب باشند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها