روایتی از متفاوت‌ترین اردوی جهادی در استان کرمانشاه؛

فعالیت های گروه جهادی امام حسین(ع) در شهرستان دالاهو +تصاویر

کد خبر: 302405
|
10:22 - 1397/05/02
نسخه چاپی
فعالیت های گروه جهادی امام حسین(ع) در شهرستان دالاهو +تصاویر
اسلام آبادخبر: فعالیت های گروه جهادی امام حسین(ع)، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان دالاهو، روایتی از متفاوت‌ترین اردوی جهادی در استان کرمانشاه را بیان می کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، یکی از گروه های جهادی دانشجویی با هدف برطرف کردن مشکلات مناطق محروم شهر دالاهو فعالیت های خود را بر روی این مناطق متمرکز کرده است.

 


گروه جهادی امام حسین(ع)،بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان دالاهو بمدت ۱۰روز تعدادی دانشجوی مجرب و متخصص خواهر را به محله های حاشیه نشین شهرستان دالاهو اعزام نموده است، این گروه فعالیت های خود را بر روی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و فرهنگ سازی و ایجاد زمینه برای رشد فعالیت های فرهنگی متمرکز کرده است.

 


سارا فرخی مسئول گروه جهادی امام حسین(ع) گفت: فعالیت های این خواهران جهادگر در زمینه فرهنگی به صورت برگزاری نشست های بصیرتی با موضوعات آسیب های اجتماعی، اعتیاد، عفاف و حجاب، آسیبهای بازی های اینترنی، ماهواره و... صورت می گیرد، همچنین فعالیتهای آموزشی بصورت برگزاری کلاسهای خیاطی، گلسازی، گلیم بافی، بافندگی، گیوه بافی، صنایع دستی، ساخت زیور آلات، گبه بافی و... انجام شده است.


وی افزود: در زمینه بهداشت و سلامتی؛ مشاوره خانواده،فشارخون و تست قندخون ،ویزیت رایگان پزشک عمومی و کارشناس مامایی،سنجش بینایی و ...انجام شد.

 


«زمانی که به این نتیجه رسیدیم اختلاف طبقاتی بین مناطق محروم و مدرن استان خیلی شدید تر است از مناطق مرز نشین و زلزله زده غرب استان است تصمیم گرفتیم بخشی از انرژی گروه جهادی‌مان را درمناطقِ شناسایی شده بگذاریم.» این چند جمله بخشی از صحبت های مسئول گروه جهادی دانشگاهی امام حسین(ع) است.


به گزارشاسلام آباد خبر، این گروه جهادی با برگزاری اردوهای داخل شهر دالاهو تلاش شان بر این است تا آنجایی که در توان دارند با جلب مشارکت مردم و مسئولین سر و سامانی به مناطق محروم منطقه نیز بدهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد