در آستانه سالروز تاسیس شواری نگهبان صورت گرفت؛

همایش فصلی اعضای شورای نگهبان در اسلام آبادغرب + تصاویر

کد خبر: 302350
|
14:30 - 1397/04/25
نسخه چاپی
همایش فصلی اعضای شورای نگهبان در اسلام آبادغرب + تصاویر
اسلام آبادخبر: در آستانه سالروز تاسیس شواری نگهبان ، همایش فصلی اعضا شبکه نظارت شورای نگهبان در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در آستانه سالروز تاسیس شواری نگهبان ، همایش فصلی اعضا شبکه نظارت شورای نگهبان در شهرستان  اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این مراسم کامیار احمدیان رییس شورای نگهبان شهرستان اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به مدعوین خیرمقدم گفت.

وی در خصوص اهمیت شورای نگهبان، لزوم بصیرت افزایی و پیروی از رهنمودی رهبر معظم انقلاب و امام راحل(ره) به ایراد سخن پرداخت.

 

در ادامه این مراسم استاد دانش پژوه  از تحلیلگران سیاسی کشور با بیان اینکه؛ یکی از وجهه های شورای نگهبان انقلابی ماندن است، افزود: امروز شبهه افکنی یکی از استراتژی های مهم دشمن است و وظیفه تک تک ماست که برای مردم روشنگری نماییم و تجربیاتی که در شورای نگهبان کسب کرده ایم را به دیگران انتقال بدهیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه؛ امیرالمومنین علی (ع) حتی در جنگ در حال شمشیر زدن نیز سپاهش را توجیه می کرد، گفت: شبهات را با دلیل قیاسی و عقلی باید پاسخ بدهیم، چون دشمن در پس اخبارش بدنبال القاء ناامنی و ناامیدی است و جامعه ای که امید نداشته باشد زود به فروپاشی می رسد.

 

این تحلیلگر سیاسی خاطرنشان ساخت: به لطف خدا، جمهوری اسلامی با مدیریت انقلابی به پیشرفت های بزرگی در زمینه های ، دفاعی، علوم پزشکی، جنگ الکترونیک، پهباد، نانو، سدسازی،جاده سازی و ... رسیده است و متاسفانه در هر جایی که مثل صنایع خودرو سازی مدیریت لیبرالی حاکم است، از پیشرفت باز مانده ایم.

 

دکتر دانش پژوه با بیان اینکه؛ هژمونی ابرقدرت ها بهم ریخته است، در خصوص اقتدارکنونی جمهوری اسلامی در جهان و منطقه و لزوم روشنگری در جامعه تأکید نمود.

 

وی با اشاره به انتخابات برگزار شده در سال های گذشته، عنوان کرد: در حالیکه برخی خواص و جناح ها همصدا با دشمن بحث تقلب در انتخابات را القاء می کردند، اما با مشخص شدن پیروز انتخابات، دشمنان مجبور شدند در مقابل پاک دستی شورای نگهبان سر تعظیم فرود آورند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب