به همت کمیته امداد شهرستان صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی برای دانش آموزان در اسلام آبادغرب

کد خبر: 302222
|
13:31 - 1397/04/10
نسخه چاپی
برگزاری کارگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی برای دانش آموزان در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: کارگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی وشبکه های مجازی برای دانش آموزان در اسلام آبادغرب با حضور کارشناسان مربوطه برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  کارگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی وشبکه های مجازی  به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور66 نفر از دانش آموزان عضو کانون تابستانی  کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در محل مجتمع فرهنگی تربیتی شهید صادقی این نهاد برگزار شد.


محمد بیگزاده، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در رابطه با  برگزاری  این کارگاه، گفت: یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم در جامعه  که باید کاهش داده شود پدیده اعتیاد و آسیب‌های ناشی از آن است.


وی بابیان اینکه آموزش و آگاه‌سازی نسبت به عوارض سوءمصرف مواد مخدر از مهم‌ترین راهبردها در امر پیشگیری از اعتیاد در بین افراد جامعه است، افزود: پیشگیری به‌عنوان کم‌هزینه‌ترین و تأثیرگذارترین اقدام در جهت جلوگیری از ابتلای افراد به اعتیاد محسوب می‌شود.


در این کارگاه آموزشی سرگرد اسدی معاونت اجتماعی وپیشگیری از آسیب های اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان  بیان کرد: ارتقای آگاهی جامعه هدف از آثار و عوارض سوءمصرف انواع مواد مخدر، رفتارهای پرخطر و پیامدهای منفی جسمانی و روانی آن و ارتقای آگاهی در مورد عوامل زمینه‌ساز و آشکارکننده اعتیاد به مواد به‌منظور پیشگیری از آسیب‌های روانی- اجتماعی از اهداف برگزاری این کارگاه بود.


در پایان خانم اکبری از مشاورین فعال معاونت اجتماعی شهرستان بیان کرد: در این کارگاه همچنین در مورد خطر اعتیاد به شبکه‌های مجازی و تأثیرات آن در تزلزل بنیان خانواده مطالبی عنواننمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها