فرهادی: ذوب آهن باید در اصفهان کار را برای صعود تمام کند/ حضور قلعه نویی روی نیمکت وزنه سنگینی برای ذوب آهن است

کد خبر: 301795
|
12:00 - 1397/02/18
نسخه چاپی
فرهادی: ذوب آهن باید در اصفهان کار را برای صعود تمام کند/ حضور قلعه نویی روی نیمکت وزنه سنگینی برای ذوب آهن است
اسلام آباد خبر: بازیکن سابق ذوب آهن با بیان اینکه بازی برگشت در تهران مقابل خیل زیادی از هواداران استقلال کار را برای ذوب آهن سخت تر می کند، گفت: ذوب آهن باید در اصفهان کار را برای صعود تمام کند و نتیجه را به بازی برگشت نیاندازد.

به گزارشاسلام آباد خبر، اسماعیل فرهادی بازیکن سابق ذوب آهن در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با دیدار استقلال و ذوب آهن در رقابت های جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: برای من ناراحت کننده است که در این مرحله دو تا از بهترین تیم های ایران به هم برخورد کردند و در این مرحله باید یکی از تیم های ایران از گردونه رقابت ها خارج شود.

فرهادی در ادامه افزود: امسال هر دو تیم شرایط خیلی خوبی داشتند، استقلال قهرمان جام حذفی شد و ذوب آهن هم توانست نایب قهرمان لیگ برتر شود و فکر می کنم این دیدار با توجه به شرایط خوب هر دو تیم یک بازی قشنگی از آب در بیاد.

بازیکن گسترش فولاد افزود: هر تیمی که بتواند از موقعیت ها بهتر استفاده کند و اشتباهات کمتری انجام دهد می تواند برنده بازی باشد.

وی در ارتباط با حضور قلعه نویی روی نیمکت ذوب آهن گفت: حضور قلعه نویی می تواند در این دیدار خیلی تاثیرگذار باشد، او سال ها مربی استقلال بوده و ساختار این باشگاه را به خوبی می شناسد و این موضوع می تواند به ذوب آهن خیلی کمک کند.

فرهادی ادامه داد: در طرف دیگر هم استقلال با تغییرات در کادر فنی و آمدن شفر در رأس آن نتایج فوق العاده ای گرفت و به نظر من هر دو تیم با روحیه خیلی بالایی پا به دیدار می گذارند.

بازیکن سابق ذوب آهن افزود: تیم ذوب آهن با توجه به وجود بازیکنان باتجربه و یکدست در تمام خطوط و میزبانی باید تمام تلاش خود را بکند که برنده دیدار باشد.

وی با بیان اینکه بازی برگشت در تهران مقابل خیل زیادی از هواداران استقلال کار را برای ذوب آهن سخت تر می کند، تاکید کرد: ذوب آهن باید در اصفهان کار را برای صعود تمام کند و نتیجه را به بازی برگشت نیاندازد.

مهاجم سابق ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیم با تجربه ای در سطح آسیا است و آخرین تیم تیم ایرانی بوده که در فینال جام باشگاه های آسیا حضور داشته است.

فرهادی در ادامه تصریح کرد: با تمام احترامی که برای باشگاه استقلال قائلم به عنوان بازیکنی که سال ها در ذوب آهن بوده ام امیدوارم در مجموع دو دیدار تیمی که به مرحله بعد صعود می کند ذوب آهن باشد.

فرهادی در پایان افزود: خیلی دوست دارم به ذوب آهن برگردم چرا که سیزده سال از فوتبال حرفه ایم را در این تیم گذارندم و آرزو ادامه فوتبالم را هم در ذوب آهن باشم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد