ترامپ: اگر کنگره بودجه لازم برای ساخت دیوار مرزی را تأمین نکند، کشور را تعطیل می‌کنم/ ما داعش را محو کردیم!

کد خبر: 301698
|
10:05 - 1397/02/09
نسخه چاپی
ترامپ: اگر کنگره بودجه لازم برای ساخت دیوار مرزی را تأمین نکند، کشور را تعطیل می‌کنم/ ما داعش را محو کردیم!
اسلام آباد خبر: ترامپ در یک سخنرانی در جمع هواداران خود در میشیگان به کنگره درباره تایید نکردن بودجه ساخت دیوار مرزی مکزیک هشدار داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان،دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شب گذشته (شنبه) در یک سخنرانی در میان هوادارانش در ایالت میشیگان آمریکا همچنان به انتقاد از رسانه‌ها و دموکرات‌ها پرداخت و اعلام کرد: بهتر است (در انتخابات کنگره) جمهوری‌خواهان بیشتری را انتخاب کنیم تا بتوانیم از شهرمان، از مرزهایمان، از اقتصادمان و از کشورمان دفاع کنیم تا آمریکا را دوباره قدرتمند کنیم.

وی در ادامه از حامیان خود درخواست کرد که به دموکراتها رأی ندهند و گفت: آنها به ارتش ما اهمیتی نمی‌دهند. آنها به مرزهای ما اهمیتی نمی‌دهند و من فکر نمی‌کنم که آنها به جرم و جنایت هم اهمیت بدهند. نانسی پلوسی (رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا) و گروهش، به آنها نباید رأی داد.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود تهدید کرد که در صورتی که کنگره با بودجه لازم برایساخت دیوار در امتداد مرز مکزیکموافقت نکند، کشور را تعطیل خواهد کرد. ترامپ با اشاره به این موضوع گفت: ما به امنیت نیاز داریم. ما به دیوار نیاز داریم. اگر ما نتوانیم امنیت مرزها را تأمین کنیم، چاره دیگری نداریم. ما کشور را تعطیل می کنیم؛ زیرا به امنیت مرزی نیاز داریم.

ترامپ در ادامه سخنرانی خود باز هم وجود هرگونه ارتباط میان اعضای کمپین انتخاباتی اش با مقامات روس را تکذیب کرد و گفت: اگر مداخله ای هم در انتخابات رخ داده باشد به علت ارتباط دموکراتها با مقامات روس بوده است.

او همچنین از جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی و رسانه ها انتقاد کرد و گفت: به نحوه دروغ گفتن های جیمز کومی توجه کنید. این مهم ترین مسئله است. بیشتر خبرنگاران هم افرادی بسیار بسیار متقلب هستند.

ترامپ: اگر کنگره بودجه لازم برای ساخت دیوار مرزی را تأمین نکند، کشور را تعطیل می‌کنم!/ خبرنگاران افرادی بسیار متقلب هستند

«گروهی از هواداران ترامپ در میشیگان»

وی در ادامه به لاف‎‌زنی درباره تلاشهای آمریکا برای مبارزه با تروریسم پرداخت و مدعی شد: آمریکا واقعا داعش را حذف کرده است. هیچ کشوری ارتش ما را ندارد.

دونالد ترامپ که به طور معمول از فرصتهای گوناگون برای تمجید از خود استفاده می کند، این بار هم گفت: هیچ کس در نخستین سال ورودش به کاخ سفید کارهایی که من کرده ام را انجام نداده است؛ قوانین، کاهش مالیات و قضات. به کارهایی که کرده ایم نگاه کنید. هیچ کس این کارها را نکرده است. پس از سالها بازسازی کشورهای دیگر، ما در نهایت می خواهیم کشور خود را بسازیم. این به زمان نیاز دارد.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در قسمت دیگری از سخنرانی خود به توافق هسته ای ایران و احتمال مذاکره با کره شمالی اشاره کرد و گفت: ملاقات با کره شمالی در سه یا چهار هفته آینده برگزار خواهد شد. قدرت می تواند مانع از وقوع جنگ هسته ای شود. من جان کری نیستم که «توافق هسته ای فاجعه بار ایران» را امضا کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها