تکرار قهرمانی از قهرمانی سخت تر است/ فصل بعد هم در پرسپولیس هستم

کد خبر: 301690
|
09:20 - 1397/02/09
نسخه چاپی
تکرار قهرمانی از قهرمانی سخت تر است/ فصل بعد هم در پرسپولیس هستم
اسلام آباد خبر: بازیکن پرسپولیس گفت: قهرمان شدن سخت است و سخت تر از آن تکرار قهرمانی است اما لطف خدا امسال هم شامل حالمان شد و دوباره توانستیم قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم

به گزارشاسلام آباد خبر، شایان مصلح در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با این فصل از رقابت های لیگ برتر و قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: این قهرمانی را به تمام هوادارنمان تبریک می گویم و خدا را شکر می کتم که توانستیم قهرمانی را که در چند هفته قبل تثبیت کرده بودیم در کنار هوادارنمان جشن بگیریم.

 

بازیکن پرسپولیس با بیان اینکه در مجموع فصل خوبی را امسال پشت سر گذاشتیم، افزود: قهرمان شدن سخت است و سخت تر از آن تکرار قهرمانی است اما لطف خدا امسال هم شامل حالمان شد و دوباره توانستیم قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تمدید قراردش با این تیم گفت: بنده هنوز قرارداد دارم و فکر نمی کنم مشکلی در این باره وجود داشته باشد، قرار است با مسئولان تیم مذاکره کنم و احتمال زیاد فصل بعد هم در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

 

مصلح درباره محرومیت باشگاه از پنجره نقل و انتقالات و تمدید قرارداد دیگر بازیکنان گفت: این مساله به خود بازیکنان بر می گردد و به نظرم یک موضوع شخصی است که هر بازیکنی باید خودش تصمیم بگیرد و چیزی بیشتر از این نمی دانم.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با بخشش جریمه ها از سوی مدیریت باشگاه گفت: من تاکنون جریمه نشدم و اطلاعاتی در این زمینه ندارم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها