امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد:

تضعیف پلیس حربه دشمن در ناامنی کشور و بی‌اعتباری یک نهاد انقلابی است

کد خبر: 301679
|
09:05 - 1397/02/08
نسخه چاپی
تضعیف پلیس حربه دشمن در ناامنی کشور و بی‌اعتباری یک نهاد انقلابی است
اسلام آباد خبر: امام جمعه کرمانشاه تضعیف پلیس را حربه دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور با بی اعتبار کردن یک نهاد انقلابی دانست.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه، ضمن توصیه همگان به تقوا و پرهیزگاری، با اشاره به اتفاقات اخیر و پیام های منتشره در فضای مجازی در خصوص پلیس گفت: دشمن دائما به دنبال ایجاد اختلال و ناامنی در کشور است و آن را با بی اعتبار کردن دستگاه ها و نهادهای انقلابی انجام می دهد.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: دشمن در روزهای اخیر طی جریانی به نیروی انتظامی و پلیس حمله کرد و و در پی تضعیف این نهاد انقلابی بود.

آیت الله علما با بیان اینکه پلیس حافظ امنیت جامعه است، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تضعیف این نیروی انقلابی هستند.

وی تصریح کرد: در هر مجموعه ای ممکن است خطایی رخ دهد و پلیس و هر نهاد دیگری نیز از این موضوع مبرا نیست و احتمال خطا در این مجموعه نیز وجود دارد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: جریانی که روزهای اخیر علیه پلیس به راه افتاد توطئه دشمن برای بی اعتبار کردن آن و ایجاد نامنی و اخلال در کشور بود.

وی ایجاد اختلال در اقتصاد، تغییر باور نسل جوان و مواردی از این دست را از دیگر حربه های دشمنان و برنامه های آنان برای ناامن کردن ایران اسلامی دانست.

آیت الله علما افزود: دشمن به دنبال تغییر باور جوانان نسبت به دین اسلام، انقلاب و ایران اسلامی است و می خواهد از این طریق بسیاری از شئون را هدف قرار دهد و جوانان بی تجربه در این موارد هدف تیررس دشمن هستند.

وی اشاره ای به مناسبت های پیش رو داشت به ویژه ۹ اردیبهشت روز شوراهای اسلامی داشت و با اشاره به مسئولیت های شورای اسلامی شهر، فلسفه تشکیل آن را خدمت به مردم عنوان کرد.

وی تصریح کرد: شوراهای اسلامی برای آسایش بیشتر مردم و خدمت به مناطق محروم همچون حاشیه شهرها تشکیل شده است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: در هر دوره ملاقات اعضای شورای شهر، در کنار صمیمیت اعضا، آنها را به خدمت‌رسانی به مردم حاشیه شهرها توصیه کرده‌ام.

وی اشاره ای به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری داشت و گفت: به فرموده ایشان فاصله حجازی ها از قرآن سرنوشتی را برای آنان رقم زد که رئیس‌جمهور آمریکا از آنها میلیاردها دلار گرفت و آنها را به گاو شیرده تشبیه کرده که حتی به امنیت آنها نیز طعنه انداخته بود.

این مسئول اشاره ای به میلاد حضرت علی اکبر(ع) در روز ۱۱ شعبان داشت و گفتک این روز به نام روز جوان نامگذاری شده است.

وی افزود: به فرموده امام حسین(ع) در روز عاشورا، علی اکبر(ع) شبیه ترین فرد به رسول خدا از هر نظر بود و جوانان ما باید به داشتن چنین الگویی افتخار کنند.

آیت الله علما اشاره ای به دیگر مناسبت ها داشت و گفت: ۱۲ اردیبهشت مصادف با شهادت علامه بزرگوار شهید مطهری، به نام روز معلم نامگذاری شده است.

آیت الله علما تصریح کرد: معلمها مسئولیت سنگینی برای تربیت آینده سازان کشور بر عهده دارند و با نگاهی به وضعیت جوانان دنیا، معلمها باید امانت دار این نسل باشند.

خطیب جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: معلمها باید در این راه از ثروت نسل جوان مراقبت کرده و آنها را برای آینده کشور تربیت کنند.

وی اشاره ای به دیگر مناسبت پیش رو که همان میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) است، داشت و گفت: اغلب ادیان و مذاهب به آمدن منجی معتقد هستند اما تنها در دین اسلام مشخصات دقیق و نام آن آمده است.

آیت الله علما با بیان اینکه این هفته به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است، گفت: این سربازان به گردن انقلاب اسلامی حق دارند صلابت و اقتدار ایران که در دنیا کم نظیر و مثال زدنی است، مرهون تلاش این سربازان گمنام و نیروهای مسلح است.

وی خاطرنشان کرد: روز میلاد امام عصر(عج) که ۱۲ اردیبهشت است، همچنین به نام روز جهانی مستضعفان نامگذاری شده است و طبق فرموده امام (ره) انقلاب اسلامی ایران حامی همه مستضعفان و پابرهنه های دنیا است.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: بر اساس فرمایشات امام راحل، تمام دستگاه‌ها در جمهوری اسلامی ایران باید مسیر حرکتشان خدمت به مستضعفان و محرومان باشد.

وی اشاره ای به روز ملی خلیج فارس داشت و گفت: بر اساس مدارک چند هزار ساله این خلیج از اول خلیج فارس بوده است.

آیت الله علما افزود: این هفته همچنین هفته کار و کارگر است و همه این اقشار سهم بسزایی در انقلاب، دفاع مقدس و پایداری نظام و انقلاب داشته اند و دولت باید به قشر کارگر توجه داشته و خدمت کند تا مشکلات آنها رفع شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب