امام جمعه ثلاث باباجانی مطرح کرد:

اکنون سپاه جمهوری اسلامی ایران الگوی بسیاری از کشورها شده است

کد خبر: 301472
|
12:01 - 1397/01/22
نسخه چاپی
اکنون سپاه جمهوری اسلامی ایران الگوی بسیاری از کشورها شده است
اسلام آباد خبر: امام جمعه ثلاث باباجانی با اشاره به خدمات سپاه جمهوری اسلامی ایران در صحنه های مختلف گفت: اکنون سپاه به الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  ماموستا احمد شیخی امروز چهارشنبه در مراسم اهدای جهزیه به زوج های زلزله زده سرپلذهاب که توسط سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه صورت گرفت، ضمن تقدیر از زحمات سپاه به خاطر این اقدام گفت: ثلاث باباجانی مدیون سپاه و دست آورد سپاه است.

 امام جمعه ثلاث باباجانی تاکید کرد: ما هر چه داریم از عزیزان سپاه است که در اولین روزهای انقلاب از این آب و خاک دفاع کردند.

این مسئول ادامه داد: سپاه همیشه در سنگرهای مختلف و ۸ سال سنگر دفاع مقدس بوده است و امروز هم در سنگرهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و... و. هستند.

ماموستا شیخی با بیان اینکه قدر این مراسم را بدانید، خطاب به زوج های حاضر در این مراسم گفت: ما در زمان ازدواج باید سهم عاقد، کدخدا و ... را می پرداختیم اما اکنون نظام برای شم هزینه می کند.

وی با بیان اینکه برگزاری این مراسم قبل از انقلاب و بعد از انقلاب با هم تفاوت زیادی دارد، گفت:  شما عزیزان قدر این نعمت را بدانید.

این مسئول با بیان اینکه سپاه دین خود به کشور و مردم را ادا می کند، خاطرنشان کرد: امروز سپاه با ورود به بسیاری از مسائل  و مشکلات جامعه و کمک به آنان در حال خدمت به آنان است.

وی با یادآوری اینکه امروز سپاه در همه ی سنگرها حضور دارد، گفت: اکنون سپاه برای بسیاری از کشورها الگو شده است.

امام جمعه ثلاث باباجانی خاطرنشان کرد: سپاه در بحث زلزله نیز ورود کرد و به یاری زلزله زدگان شتافت و سپاه های استانی خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه دادند.

وی با تاکید بر اینکه هر زمان نیاز باشد سپاه ورود می کند و به یاری مردم می شتابند، گفت: امروزه دشمن در تمامی حوزه ها و موارد وجود دارد و می طلبد رزمندگان نیز برای مقابله حضور یابند.

ملا شیخی با بیان اینکه همین مراسم امروز خاری در چشم دشمنان است، گفت: به لطف خدا تمامی حرکات سپاه خیر و برکت است و رزمندگان منطقه ما نیز شاگردان خوبی برای نظام و انقلاب بودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها