استاندار کرمانشاه:

بانوان در حل مسائل اقتصادی کرمانشاه اثرگذاری مستقیم دارند

کد خبر: 301237
|
09:20 - 1396/12/19
نسخه چاپی
بانوان در حل مسائل اقتصادی کرمانشاه اثرگذاری مستقیم دارند
اسلام آبادخبر: استاندار کرمانشاه گفت: حل مسایل اقتصادی استان کرمانشاه؛ اولویت کاری من است و در نهادینه کردن این موضوع و آمدن همگان پای اجرای این اولویت، خواهران اثرگذاری مستقیم دارند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل  ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،هوشنگ بازوند امروز شنبه در جمع بانوان شاغل در استانداری و فرمانداریهای اظهار داشت: بانو فاطمه زهرا " س" از خانه ای محقر ؛ بزرگترین آدم ها را تربیت و بشریت را بیدار کرد.  خواهران محترم حاضر در این برنامه ، باید الگوی کاری و اجتماعی دیگر خواهران شاغل استان باشند.

استاندار کرمانشاه افزود: در زلزله اخیر نمونه های بسیاری از فداکاری، نجابت، صبر و امید در بین زنان و مادران کرمانشاهی شاهد بودیم که نشان وجود فاطمی این بزرگواران بود.

وی گفت: در قیاس و مطالعه تاریخ زلزله به وضوح دریافته می شود که زلزله کرمانشاه با ثبت رکوردهای امیدوارکننده و جدید در بسیاری شاخصها از جمله امداد رسانی ، نجات جان مصدومان و اسکان اضطراری و موفت و ... همراه بود که باید به همه ی دست اتدرکاران خدا قوت گفت.

بازوند بیان کرد: از آغاز کارم بعنوان خدمتگزار مردم ؛ باورم بهره گیری از توان مدیریتی خواهران محترم بوده و تمام تلاشم را در این خصوص خواهم کرد.

وی گفت: حل مسایل اقتصادی استان؛ اولویت کاری بنده است. در نهادینه کردن این موضوع و آمدن همگان پای اجرای این اولویت، شما خواهران اثر شگرف و مستقیم دارید.

استاندار کرمانشاه بیان کرد:  امید روح جامعه است و زنان بخوبی در تقویت روحیه ی امید موثرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها