جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه در اسلام آبادغرب

کد خبر: 301091
|
11:36 - 1396/12/06
نسخه چاپی
جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه در مجتمع غدیر برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، در ابتدای این جلسه هر کدام از رسانه های فضای مجازی و مکتوب به مطالبات و بیان دیدگاههای خود پرداختند و ضمن آرزوی توفیق به خسرو تمری بعنوان سرپرست این اداره خواستار رفع مشکلات این حوزه شدند.

 

 

در ادامه تمری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی نسبت به حضور در جمع اصحاب رسانه خود را یک فرد رسانه ای دانست و با بیان اینکه بدون ابزار رسانه کارها انجام نمیگیرند افزودند در مسیر انتقال پیامها که انواع مختلفی دارد پیام گفتمان سازی و فرهنگ سازی است که منجر به ارتقا فرهنگ عمومی می شود .

 

 

تمری اذعان داشت: با توجه به نقش رسانه ها در رشد و تعالی توسعه با تأکید به وحدت و هم گرایی در بین رسانه ها اشاره نمود که این امر به کاهش آسیب­های اجتماعی کمک خواهد نمود و این وحدت باید در مسیر گفتمان مطالبه گری قرار گیرد.

 

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این جلسه از اصحاب رسانه خواستند ضمن پرهیز از جزیره ای عمل کردن در موضوعات کلان ازجمله بیکاری، آسیب های اجتماعی و عدم نشاط در شهرستان با برنامه ریزی و انسجام رسانه ای نسبت به حل این مشکلات اقدام نمایند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها