بازار داغ کانکس فروشی در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب/ لزوم تشدید نظارت و بازرسی مسئولین

کد خبر: 300831
|
08:37 - 1396/11/17
نسخه چاپی
بازار داغ کانکس فروشی در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب/ لزوم تشدید نظارت و بازرسی مسئولین
اسلام آبادخبر: فروش کانکس در سرپلذهاب و روش های به دست آوردن این کانکس های در معرض فروش موضوعی است که بایستی مسئولین نسبت به آن توجه داشته باشند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد،  کانکس فروشی این روزها به پدیده ای قابل توجه برای کسب درآمد درشهرستان زلزله زده سرپلذهاب تبدیل شده است و این وضعیت لجام گسیخته بدون هیچ نظارت و مانعی ادامه دارد.

مطلب ثابت کانال های تبلیغاتی فروش اجناس استان این روزها کانکس های مختلف با قیمت های متفاوت است که معلوم نیست این قیمت ها را از کجا درآورده و برچه اساسی تعیین کرده اند.

اگر از سلیقه ای عمل کردن مردم در احتساب قیمت ها بگذریم نمی توان روش بدست آوردن این کانکس ها را نادیده گرفت. آیا این کانکس ها از خیرین به بهانه های مختلف گرفته شده وامروز به فروش می رسد؟ روش بدست آوردن این کانکس ها موضوعی است که به نظارت وبازرسی مسئولین مربوطه نیاز دارد و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

البته کسانی هستند که با ایجاد کارگاه های کانکس سازی به ساخت وفروش آن مبادرت می کنند که علاوه بر ایجاد اشتغال توانسته مشکلات بسیاری از مردم را نیز برطرف کند اما فروش کانکس توسط افراد در بازار سیاه جای بحث و واکاوی دارد.

امیدواریم مسئولین مربوطه برنامه ای منظم برای برخورد با این بازار ایجاد شده در شهرستان زلزله زده سرپلذهاب اندیشیده ونظارت و بازرسی براین امر را با جدیدت کامل دنبال کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها