گزارش تصویری/

ویژه برنامه رویش جوانه های انقلاب در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 300828
|
13:53 - 1396/11/16
نسخه چاپی
ویژه برنامه رویش جوانه های انقلاب در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: جوانه های انقلاب اسلامی در دبستان فاتح روستای تجر میزبان جشن باشکوه دهه مبارک فجر بودند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  این آیین  با حضور  مدیر آموزش و پرورش شهرستان ،حجت الاسلام رستمی امام جماعت این مدیریت  و کارشناسان آموزش ابتدایی و نمایندگان شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.

 


جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه وتبریک ایام دهه فجر به  سه اصل تهذیب ،تحصیل و ورزش  اشاره کرد و گفت : شما دانش آموزان امیدهای فردای این سرزمین هستید و با تلاش و کوشش خود می توانید زمینه  شکوفایی هر چه بیشتر کشور عزیزمان را فراهم سازید.

 

 

در ادامه حجت الاسلام رستمی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری بزرگ بانوی جهان اسلام به مقایسه وضعیت کلی جامعه درقبل و پس از انقلاب پرداخت وبه رشد چشمگیر وضعیت  آموزشی و رفاهی جامعه اشاره نمود وی  خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان باید درس بخوانید ،ورزش کنید و با اخلاق باشید.

 

 

دانش آموزان  دبستان فاتح تجر نیز ضمن اجرای سرود و شعر و داستان گویی ، یاد و خاطره امام راحل (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی را را گرامی داشتند و شور و شعف و شادی آفریدند .

 

 

  درپایان  این آیین با اهدای جوائزی از طرف مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و حاج آقا رستمی امام جماعت این مدیریت  خاتمه یافت.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها