معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد:

کمک ۶۴۰ میلیون تومانی حامیان به فرزندان معنوی در نقاط زلزله زده

کد خبر: 300737
|
10:59 - 1396/11/11
نسخه چاپی
کمک ۶۴۰ میلیون تومانی حامیان به فرزندان معنوی در نقاط زلزله زده
اسلام آبادخبر: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه از کمک ۶۴۰ میلیون تومانی حامیان به فرزندان معنوی در نقاط زلزله زده استان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد  غلامرضا نصوری گفت:هم اکنون بیش از ۱۵ هزار حامی از ایتام و پنج هزار و ۶۲۴ حامی نیز از فرزندان خانوارهای مشمول «طرح محسنین» در استان کرمانشاه حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه خانوارهای محسنین به آن دسته از خانوارهای اطلاق می شود که سرپرستان این خانوارها عموما بیمارصعب العلاج یا از کارافتاده هستند، عنوان کرد: حامیان نیکوکار در سال جاری بیش از ۱۱ میلیارد و ۴۹۸ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود در استان کرمانشاه کمک کردند.

وی به زلزله ۷.۳ ریشتری آبان ماه کرمانشاه نیز اشاره و تاکیدکرد: حامیان خیر از زمان وقوع زلزله تاکنون بیش از ۶۴۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت خود در مناطق زلزله زده کرمانشاه اهدا کرده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: پنج هزار یتیم و دو هزار و ۷۷۱  فرزند خانوار مشمول طرح محسنین در استان کرمانشاه از حمایت حامیان بهره مند می شوند که از این تعداد دو هزار و ۱۴۳ یتیم و فرزند محسنین در مناطق زلزله زده این استان سکونت دارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد