مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب خبر داد:

واژگونی وانت پیکان در اسلام آباد غرب 1 کشته برجای گذاشت +عکس

کد خبر: 300699
|
18:12 - 1396/11/09
نسخه چاپی
واژگونی وانت پیکان در اسلام آباد غرب 1 کشته برجای گذاشت +عکس
اسلام آبادخبر: مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب از واژگونی وانت پیکان در جاده اسلام آبادغرب به دالاهو در عصر امروز خبر داد که 1 کشته و 1مصدوم برجای گذاشته است.

به گزارشاسلام آباد خبر، کیومرث کرمی مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب، از  واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در جاده اسلام آبادغرب به دالاهو در ساعت 13:30 عصر  امروز دوشنبه 9 بهمن ماه 96 خبر داد.

 

 

وی افزود: واژگونی خودرو در محور دالاهو_اسلام آباد سر پیچ  بعد از روستای علی آباد بطرف اسلام آبادغرب رخ داده که 1 کشته و 1مصدوم بر جای گذاشته است.

 

 

کرمی گفت:  بر اثر این سانحه راننده وانت در دم جان باخته و سرنشین وانت نیز بشدت مصدوم شده که پس از کمک های اولیه توسط فوریتهای پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب انتقال یافتند.

 

 

به گزارشاسلام آباد خبر، این پیچ تند بدون علائم خطر، نیوجرسی یا گارد محافظ کنار جاده  در محور دالاهو_اسلام آباد که در مسیر بعد از روستای علی آباد بطرف اسلام آباد قرار دارد جزو مناطق حادثه خیز می باشد که لازم است مسئولین ذیربط چاره ای برای این پیچ خطرناک بیندیشند و در صورت امکان بصورت فوری پیگیری گردد تا دیگر شاهد فوت عزیزانمان در این مکان نباشیم، متاسفانه موارد متعددی منجر به  فوت  یا مصدومیت سرنشینان و رانندگانی که در این مسیر دچار سانحه شده اند گزارش شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب