عاقبت شوم دفن زباله در طبیعت روانسر؛

طبیعتی که زباله آن را متعفن کرده است + عکس

کد خبر: 300360
|
13:08 - 1396/10/17
نسخه چاپی
طبیعتی که زباله آن را متعفن کرده است + عکس
اسلام آبادخبر: سایت دفن زباله غیر اصولی شهرستان روانسر سالهاست که طبیعت را متعفن کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، طبیعت و محیط زیست، موهبتی خداوندی است که از مجموعه موجودات، منابع و عوامل و شرایط هماهنگی که در اطراف هر موجود زنده وجود دارد و ادامه حیات به آن وابسته است، به وجود می آید.

طبیعت، برای بقای نسل بشر آفریده شده است و پیوندی ناگسستی میان انسان و طبیعت وجود دارد و شکی نیست که آلودگی محیط زیست بر کیفیت و چرخه طبیعی اثر می گذارد و پیامدهای زیان باری برای زندگی انسان و سایر موجودات به وجود می آورد.

شهرستان روانسر جزو معدود و شاید اولین شهرستان های اورامانات است که سایت دفن زباله غیر بهداشتی آنها در دل طبعیت قرار دارد و این موضوع را می توان از شاهکارهایی مدیریتی برشمرد!

از زمان دفن زباله در دامان طبیعت شهرستان روانسر چندین سال است که می گذرد و آنچه که مُسّلم است گذر زمان و انباشت زباله در دلِ طبیعتی است که دیگر بویی از طبیعت نبرده است.

 

 

پایگاه خبری تحلیلیسراب روانسر، بارها و بارها موضوع سایت دفن زباله را به مسئولین مربوطه متذکر شده است و در این راه تنها وعده هایی از جنس زمان، بر روی مسند مدیریتشان دیده شده است.

خرداد ماه سال 94، حسین ویسمرادی فرماندار شهرستان نیز در این خصوص به خبرنگارسراب روانسر، گفت: در تلاش هستیم حداقل سه شهرستان روانسر، جوانرود و پاوه را به صورت تجمیعی و کاملا مکانیزه در حد فاصل منابع طبیعی بخش شاهو که هر سه شهرستان دسترسی داشته باشند انجام دهیم و این نیاز به یک کار کارشناسانه دارد و نباید گذاشت تکرار وضع موجود به دیگر مکانها برسد.

 

 

به گزارشسراب روانسر، در دنیای فوق پیشرفته امروزی که تلنبار زباله در جهان منسوخ شده است لازم است مدیران منطقه  اورامانات خصوصا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فکر اساسی به حال این موضوع نمایند، چرا که این مهم دیگر هیچ کم کاری را از سوی مسئولین نمی پذیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها