آشوبگرها همچنان مخل مطالبات و آرامش مردم/ اغتشاش زباله ای + فیلم و عکس

کد خبر: 300172
|
22:38 - 1396/10/10
نسخه چاپی
آشوبگرها همچنان مخل مطالبات و آرامش مردم/ اغتشاش زباله ای + فیلم و عکس
اسلام آبادخبر: پس از گذشت چند روز از تجمع اولیه مردمی که به وصعیت معیشت خود اعتراض داشتند، همچنان عده ای آشوبگر مشغول تخریب اموال عمومی و ایجاد بی نظمی هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  پس از اینکه چند روز پیش  تعدادی از مالباختگان موسسات مالی و مردمی که مطالبه اقتصادی داشتند در مشهد و کرمانشاه تجمع کردند، افراد آشوب گر و مخل نظم عمومی در حال سوء استفاده و آسیب به اموال عمومی هستند.

در کرمانشاه عصر روز دهم دی ماه عده ای محدود با جمع شدن و داد و جیغ زدن بی هدف در میدان آزادی کرمانشاه، برخی از فروشنده های اطرف این محدوده مجبور به تعطیل کردن مغازه ها شدند و تاکسی دار ها از محل فاصله گرفتند.

مطالبه محسوس مردم اتمام بی نظمی ها با دخالت قاطع  نیروهای انتظامی و امنیتی است.


 خسارت زدن چند نفر از اوباش به محله فرهنگیان کرمانشاه/ اغتشاش زباله ای!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، تعدادی اغتشاشگر  در محله فرهنگیان کرمانشاه با رفتاری غیر عادی و عجیب به ماشین حمل زباله حمله کرده و زباله ها را به خیابان ریختند.

 این افراد که برخی نفرات هدایت کننده آنها دستگیر شدند با تخریب سنگ نمای مقابل یک ساختمان سعی کردند راه را بر اتومبیل های مردم ببندند.


اغتشاش

 رفته گرانی که شاید روز اول از مطالبه کنندگان بهبود معیشت بودند؛ پس از این اقدام با افسوس و خشم مشغول پاکسازی اقدامات خرابکارانه عده ای آشوبگر شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها