معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش ‌آموزان زلزله زده/ آموزش الکترونیکی

کد خبر: 300137
|
15:20 - 1396/09/09
نسخه چاپی
جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش ‌آموزان زلزله زده/ آموزش الکترونیکی
اسلام آبادخبر: معاون وزیر آموزش و پرورش برنامه های وزارت آموزش و پرورش برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش ‌آموزان زلزله زده استان کرمانشاه را تشریح کرد و از آموزش الکترونیک به آنها خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  مجتبی زینی وند امروز شنبه در بازدید از نقاط زلزله زده استان کرمانشاه با اشاره به حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور گفت: با توجه به اینکه این حادثه باعث صدمه دیدن تعدادی از همکاران شد و همچنین تعدادی از فضاهای آموزشی تخریب و فاصله آموزشی برای دانش آموزان ایجاد شد و آنها از درس و مشق جدا افتادند، وزیر آموزش و پرورش دستور داد که همه معاونان وزیر برنامه های لازم را برای جبران عقب ماندگی آموزشی این منطقه داشته باشند.

وی افزود: مهمترین کاری که در اولویت قرار گرفت، بحث اسکان دانش آموزان بود که با همت مدیرکل استان و پیگیری هایی که نماینده مردم این منطقه در مجلس داشتند، خوشبختانه دانش آموزان الان به نحو بسیار مطلوبی اسکان داده شده اند و وضعیت آموزشی اکنون در شرایط کاملا عادی قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: برای رفع مشکل فاصله زمانی ایجاد شده برای درس دانش آموزان این مناطق ما را بر آن داشت تا راهکارهایی اتخاذ کنیم که عقب ماندگی آموزشی این دوستان را جبران کنیم.

وی آموزش الکترونیکی را یکی از این رویکردها عنوان کرد و گفت: در آموزش الکترونیکی با استفاده فناوری های نوین ارتباطات با یک مدل جامع فراگیر آموزش های درسی به دانش آموزان داده می شود.

زینی وند افزود: مهمترین هدف ما در بحث آموزش الکترونیکی تحقق و توسعه عدالت  آموزشی است تا فاصله زمانی آموزشی این دانش آموزان جبران شود.

وی  ادامه داد: کلاس‌های آموزش آنلاین برای فراگیری  این روش  برگزار می شود،  سخت افزار لازم نیز برای آنها تدارک دیده شده است و برای دانش آموزان پیش دانشگاهی تب لت در نظر گرفته شده که امروز تقدیم می شود و برای هر کلاس پیش دانشگاهی نیز دو لب تاب در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: دانش آموزان در ساعت خارج مدرسه از طریق آموزش الکترونیک آموزش های درسی را فرا می گیرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها