در بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از دو مجموعه ورزشی استان کرمانشاه مطرح شد:

پس از زلزله نشاط به مردم کرمانشاه بازگشته/ سفر۴ معاون وزیر به استان

کد خبر: 300033
|
15:10 - 1396/10/03
نسخه چاپی
پس از زلزله نشاط به مردم کرمانشاه بازگشته/ سفر۴ معاون وزیر به استان
اسلام آبادخبر: بازگشت نشاط به مردم پس از زلزله، پیگیری مجدد فعالیت‌های ورزشی و سفر ۴ معاون وزیر به استان در آینده نزدیک از مباحث مطرح شده در بازدید محمدیان از مجموعه‌های ورزشی کرمانشاه بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، فریبا محمدیان امروز یکشنبه در سفر به استان کرمانشاه از دو مجموعه ورزشی بانوان در استان کرمانشاه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید  در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سفر به کرمانشاه در راستای بازدیدهای ادواری و به دعوت مدیر کل استان صورت گرفته است، گفت: مدیر کل ورزش و جوانان کرمانشاه، گزارشی را در خصوص اقدامات صورت گرفته در استان و جامعه ورزشی برای بهبود شرایط وضعیت زلزله زدگان ارائه کرد که قابل تقدیر و تشکر است.

معاون وزیر ورزش وجوانان خاطرنشان کرد: پس از حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرهای زلزله زده شاهد حمایتهای جامعه ورزش بودیم و کمکهای ارزنده ای صورت گرفت.

محمدیان به دیدارش با استاندار کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد و اظهار داشت : در این نشستها در مورد برنامه های توسعه ای ورزش بانوان گفت وگو کردیم و نتایج بسیار خوبی هم حاصل شد.

وی گفت: در ادامه این سفر با مسئولان هیاتهای ورزشی دیدار خواهیم داشت و در خصوص برنامه های حوزه ورزش تا سال ۱۴۰۰ و دهه فجر پیش رو گفت و گو و تبادل نظر خواهیم کرد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان به بازدیدش از دو مجموعه ورزشی اشاره کرد و گفت: یکی از این مجموعه های ورزشی متعلق به بخش خصوصی و دیگری متعلق به بخش دولتی بود. مطالبی را برای ارائه بهتر خدمات به مردم بیان کردیم تا انشاءالله مردم بتوانند از این فضاها به بهترین شکل بهره ببرند.

ویدر پاسخ به این سوال که عمده مطالبات مردم و مسئولان در حوزه ورزش در این سفر چه بود، گفت: عمده این مطالبات در خصوص هماهنگی دریافت تسهیلات، توزیع اعتبارات مدیریتی بود و پیشنهاداتی هم در خصوص تغییر برنامه ها بیان شد.

محمدیان شرایط مردم کرمانشاه پس از زلزله را امیدوار کننده توصیف کرد و اظهار داشت: آنچه که در این سفر مشاهده کردم بیانگر این است که نشاط میان مردم بازگشته است و مجموعه های ورزشی فعالیت خود را پیگیری می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما در حوزه کلان ورزش فقر حرکتی و مشکلات جسمانی مردم به ویژه زنان است، گفت: خوشبختانه شاهد این بودم که همکاران ما در اداره کل ورزش و جوانان استان، گام‌های موثری را برداشته اند و بسیار خوشحالم که شاهد فعالیت ورزشی شهروندان در مجموعه های ورزشی بودم.

سفر ۴ معاون وزیر به استان کرمانشاه

سید ارسلان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، نیز با اشاره به حضور معاون وزارت ورزش و جوانان در استان گفت: طبیعی است که حضور هریک از مسئولین کشوری حوزه ورزش به استان، قطعا تاثیرات خوبی را در آینده ورزش استان داشته باشد.

وی افزود: قطعا حضور اینها و از نزدیک بررسی کردن این حوزه و برگزاری نشست های تخصصی می تواند در تصمیم گیری های وزارت ورزش در آینده ورزش کشور به ویژه ورزش بانوان اثرگذار باشد.

وی از سفر ۴ معاون وزیر در آینده نزدیک به استان کرمانشاه خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم از ظرفیت خوب اینها هم در سطح ملی و هم استانی استفاده کنیم.

وی در خصوص خسارات زلزله به حوزه ورزش استان و چگونگی جبران این خسارات گفت:  طی یک تفاهم نامه مشترک بین استانداری کرمانشاه و وزارت ورزش و جوان این خسارات به صورت مساوی تخصیص خواهد یافت تا اماکن ورزشی آسیب دیده بازسازی شوند.

وی افزود: در مجموع سهم  وزارت ورزش و جوانان رقمی بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان و سهم استان حدود ۲ میلیارد تومان در بخش بازسازی و حمایتی نقاط زلزله زده استان کرمانشاه بوده و در مجموع ۶.۵ میلیارد تومان برای این بخش ها در نظر گرفته شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها