4 وزیر دولت راهی خانه ملت می شوند/ وزاری کار ، کشور، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش در آستانه استیضاح

کد خبر: 299945
|
09:30 - 1396/09/29
نسخه چاپی
4 وزیر دولت راهی خانه ملت می شوند/ وزاری کار ، کشور، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش در آستانه استیضاح
اسلام آبادخبر: یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح ۴ تن از وزرای کابینه دوازدهم در مجلس کلید خورده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، یک نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اعلام خبر استیضاح 4 وزیر دولت توسط برخی از نمایندگان مجلس اظهارداشت: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی فراوانی که امروز مردم با آن روبرو هستند که علت اصلی این امر عدم تعامل مناسب برخی از وزرای دولت با مجلس است که نمایندگان را بر آن داشته تا نسبت به رسیدگی مشکلات معیشتی مردم برخی از وزرای اقتصادی دولت را در مجلس استیضاح کنند.

 

وی بر همین اساس اضافه کرد: به همین جهت محوریت استیضاح ها در خصوص مشکلات و مسائل کشاورزان، آموزش و پرورش، کارگران و برخی از عزل و نصب های سیاسی که در وزارت کشور صورت می پذیرد است؛ به همین جهت و در راستای حل مشکلات پیش آمده برای اقشار نام برده استیضاح 4 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و کشور در دستورکار مجلس قرار گرفته است.

 

این نماینده خانه ملت با اشاره به اصرار کواکبیان برای استیضاح برخی از وزرا بیان داشت: آقایان کواکبیان و خدری از جمله نمایندگانی که هستند که در صف منتقدین دولت در مسائل نام برده قرار دارند و به صورت جدی این امر را در مجلس ادامه می دهند و در حال جمع اوری امضا های لازم برای وزرا هستند؛ تا کنون هم 60 امضا برای استیضاح وزیر کشور جمع آوری شده است.

 

وی با بیان اینکه طراح استیضاح آقای ربیعی نیز بنده هستم، عنوان کرد: با توجه به مسائلی که امروز دامن گیر قشر کارگر و جوانان در خصوص اشتغال شده است ، طرح استیضاح اقای ربیعی را در مجلس کلید بنده طراحی و کلید زدم ، تا کنون هم 55 امضا برای استیضاح وزیر کار جمع آوری شده و تقدیم هیات رئیسه مجلس شده است.

 

وی ادامه داد: هیات رئیسه نیز طرح استیضاح را به کمیسیون تخصصی یعنی کمیسیون اجتماعی ارجاع داده و کمیسیون هم این موضوع را به وزیر کار ابلاغ کرده است و قرار بر این شده تا سه شنبه هفه اینده در کمیسیون به همراه نمایندگان استیضاح کننده حضور یابد و پاسخ آنها را دهد که ارزیابی بنده به اینگونه است که نمایندگان قانع نمی شوند و طرح استیضاح به صحن ارجاع می شود.

 

این نماینده مجلس با اشاره به استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز خاطرنشان کرد:طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش هم روز گذشته در مجلس کلید خورده و نمایندگان در حال جمع آوری امضا های لازم برای استیضاح هستند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد