در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه مطرح شد:

تلاش برای توسعه استان کرمانشاه/ مسئولین مدیون کرمانشاهیان هستند

کد خبر: 299882
|
14:51 - 1396/09/25
نسخه چاپی
تلاش برای توسعه استان کرمانشاه/ مسئولین مدیون کرمانشاهیان هستند
اسلام آبادخبر: تلاش برای توسعه استان کرمانشاه و اینکه مسئولین مدیون کرمانشاهیان هستند، از مباحث مطرح شده در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محمد ابراهیم الهی تبار همچنین امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در زلزله اخیر و همچنین در ۸ سال دفاع مقدس و انقلاب نشان داد که استانی استوار، مقاوم و پابرجاست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه افزود: کرمانشاه نماد همدلی و همدردی است و می توان گفت امروز کرمانشاه وسعت تمام ایران است.

تمام تلاشم را برای توسعه استان به کار خواهم گرفت

وی، خدمت در این استان را گرانقدر  دانست و ابراز داشت: در این مسئولیت تمام تلاش خود را برای توسعه استان بکار خواهم گرفت.

الهی تبار خاطر نشان کرد: این موجب افتخار است که از دوران جنگ و سازندگی و اصلاحات تا اینک که دوره تدبیر است خدمتگزار نظام و نهادهای سیاسی هستم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: برای کارگزارن نظام هر مسئولیت فرصتی برای خدمت است و در طول مسئولیت نباید بگذاریم فرصت ها از دست بروند و باید به سوی ارزشها قدم برداریم.

وی، بزرگترین سرمایه را در ایران امید عنوان کرد و  یادآور شد: ما نسبت به امیدی که در دل مردم ایجاد شده است، متعهد هستیم و باید در زنده نگه داشتن آن تلاش کنیم.

الهی تبار گفت: اینکه مردم کرمانشاه رای بالاتر از میانگین کشور به دکتر روحانی دادند، نشان از امید مردم استان به تدبیر و عقلانیت است.

وی به لزوم همکاری و ارائه ابتکار عمل همه نهادها و ارگانها برای پیشبرد امور اشاره کرد و افزود: در این راستا همه تلاش خود را برای توسعه استان بکار خواهم گرفت.

متاسفانه امروز کرمانشاه در جایگاه استعداد و استحقاق خود قرار ندارد

یوسف شاه حسینی، معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه نیز ابراز داشت: کرمانشاه چهره زیبا و شناسنامه ایران است.

وی افزود: امروز که بخاطر زلزله ۷.۳ ریشتری چهره مردمان این استان رنجور بوده، لازم است مسئولین همه تلاش خود را بکار بگیرند چرا که مدیون این کرمانشاهیان هستند.

معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه بیان کرد: متاسفانه امروز کرمانشاه در جایگاه استعداد و استحقاق خود قرار ندارد و تلاش مسئولین در رساندن آن به جایگاه خود عمل به وظیفه انسانی است.

وی در ادامه به ۲۵ ماه خدمت خود در این سمت اشاره کرد و افزود: در این مدت ۵ انتخابات در استان برگزار شد که مردم با شکوه عظیمی در آنها شرکت کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها