گزارش تصویری/

دیدار و سرکشی از خانواده شهداء و جانبازان در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 299225
|
09:39 - 1396/08/04
نسخه چاپی
دیدار و سرکشی از خانواده شهداء و جانبازان در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: با حضور مسول عقیدتی سیاسی، جانشین فرماندهی و مسول امور ایثارگران نیروی انتظامی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهردار بخش حمیل با خانوداه معظم شهداء و جانباز نیروی انتظامی دیدار بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور مسول عقیدتی سیاسی، جانشین فرماندهی و مسول امور ایثارگران نیروی انتظامی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهردار بخش حمیل از خانوادهای شهیدان معظم دانش عباسی، عبدالوهاب حاتمی، علی اشرف صفری و جانباز سرافراز ماشااله کرمی دیدار بعمل آمد.

 

 

در این دیدار ریاست بنیادشهید با قرائت فاتحه به ارواح طیبه شهدا به معرفی خانوادها پرداخت و این دیدارها را قوت قلبی برای تمامی مسئولین عنوان داشت و خانوادهای شهداء را افتخار این ملت عنوان کرد.

 

 

در ادامه مسول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اسلام آبادغرب از خانوادهای محترم شهداء تجلیل و از خداوند منان آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت را برای این عزیزان خواستار شد و بیان داشت: به فرموده حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست و این دیدارها و دلجویی ها کمترین کاری است که در مقابل ایثار و فدارکاری خانواده شهدا و جانبازان می توانیم انجام دهیم.

 

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده های این عزیزان تقدیم گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها