به مناسبت دهه اول محرم/

مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب

کد خبر: 298799
|
14:58 - 1396/07/05
نسخه چاپی
مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش با حضور علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) در دانشگاه پیام نور اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش با حضور علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع)، حجت الاسلام خدادوست، رئیس بنیادشهید وامورایثارگران و دکتر پرندین رئیس دانشگاه پیام نور با میزبانی امور فرهنگی دفتر بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان اسلام آباد غرب در محل دانشگاه پیام نور شهرستان برگزار گردید.

 


در این مراسم حاج محسن از مداحان اهل بیت به مداحی، روضه خوانی ویژه حضرت علی اصغر (ع) پرداخت و دانشجویان و اساتید و افراد حاضر در مراسم در فضایی آکنده از شور حسینی به عزاداری و سینه زنی پرداختند.
 

 


بهمن حیدری زاده سرپرست دفتر بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان اسلام آبادغرب به موضوع خداشناسی اشاره کرد و گفت: تمامی حرکات و رفتار انسان در حضور خداست. خداوند متعال ظاهر و باطن، فکر و نیت انسان را می‌داند.


سرپرست دفتر بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به ماه محرم و ماه حزن و اندوه گفت:  این ماه فرصتی است که ما بتوانیم با حضرت امام حسین (ع) همراه شویم و اگر بتوانیم خود را در حضور اباعبدا... الحسین (ع) ببینیم و این فاصله زمانی را مرتفع سازیم، در حقیقت می تواند نگاه ما یک نگاه تطبیقی با عصر حاضر باشد و با این نگاه می توانیم نگاه انتقادی به خودمان داشته باشیم.

 


 حیدری زاده تأکید کردند: که در واقع این مراحل را می توانیم به طور خاص به چهار مرحله تقسیم کنیم حضور، نقد، عبرت و تغییر و تحول.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها