همایش مبلغین اعزامی محرم در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 298792
|
10:51 - 1396/07/05
نسخه چاپی
همایش مبلغین اعزامی محرم در شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آباد خبر: همایش مبلغین اعزامی محرم 1439 با حضور امام جمعه درشهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، همایش مبلغین اعزامی محرم 1439 با حضور امام جمعه درشهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در این همایش ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالحسین (ع) وگرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایمان و اخلاق و ارزش‌ها در سایه فرهنگ عاشورایی تقویت می‌شود و کفر و نفاق ظلم و گناه به شدّت تضعیف می‌گردد، نام پیشوای شهیدان، مشعلی است که راه را روشن می‌سازد و شرک و ظلم و نفاق از آن می‌گریزد.

 

 

 وی با اشاره به اینکه بیان وقایع محرم در احیاء و ایجاد فرهنگ اصیل اسلامی نقش موثری دارد، گفت: مسلمانان باید در محافل عزاداری سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین شرکت کنند تا هدف قیام امام حسین(ع) و خاطره عاشورا به فراموشی سپرده نشود.

حجت الاسلام مهری خاطر نشان کرد: هدف اصلی در همه این تلاش‌ها، ایجاد رابطه بین خدا و بندگان او و تقویت و تحکیم این ارتباط است.

 

 

امام جمعه شهرستان تاکید کرد: بر مسلمانان، بخصوص مبلغین دین واجب است تا در آگاهی دادن به مردم در خصوص واقعه کربلا و مظلومیت امام حسین و یارانش کوشا باشند و در این راه از هیچ چیز دریغ نورزند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب با اشاره به نام‌ گذاری هفته اول محرم به نام هفته امربه‌ معروف و نهی از منکر، توضیح و تبیین فرهنگ شهادت، ایثارگری، جهاد در راه خدا و بیان اهداف سیدالشهدا (ع) را محور اصلی مباحث مبلغان اعزامی برشمرد و ادامه داد: مبلغان، روحانیان و مداحان در صدد اجرای هر چه بهتر برنامه‌های یادشده در راستای ترویج دین مبین اسلام در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

 

 

شایان ذکر است حجت الاسلام سالمیان گزارشی از اعزام مبلغ این گروه در سنوات گذشته ارائه نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها