به مناسبت هفته دولت/

برپایی کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر در اسلام آباد غرب

کد خبر: 298446
|
13:10 - 1396/06/08
نسخه چاپی
برپایی کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر در اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و ارج نهادن به مقام شامخ دو شهید گرانقدر رجایی و باهنر یک کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، تیم درمان اضطراری (BHCU) شهرستان که به صورت تخصصی فعالیت خود را در چنین اموراتی انجام می دهد اقدام به راه اندازی یک مانور در قالب کاروان سلامت در روستای عاشقان موسی بیگ از توابع بخش مرکزی اسلام آباد غرب نمود، سایرادارات و ارگانها اعم از شبکه بهداشت و درمان، بسیج جامعه پزشکی، معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت سپاه پاسداران، بخشداری مرکزی شهرستان  نیز حضور فعال داشتند که هر کدام در راستای امورات مربوط به خود فعالیت چشم گیری داشتند.

 


پروژه کاروان سلامت با بهره گیری ازپزشکان داوطلب و تکنیسن های دارویی، ماما و داوطلبان هلال احمر اقدام به ویزیت و توزیع داروی رایگان به ارزش تقریبی پنجاه میلیون ریال برای اهالی روستا بود.

 


همچنین در ارتباط با مباحث امدادی کلاس امداد و کمک های اولیه جهت کمک رسانی در مواقع اضطرار برگزار گردید.


اسدی رییس جمعیت هلال احمر دراین رابطه بیان داشت: جمعیت هلال احمر همواره در راستای ارزش نهادن به مقام انسانیت اقدام به چنین پروژه هایی می نماید و در صورت داشتن اعتبارات کافی در طول سال به صورت مستمر ادامه خواهد یافت و نیز از خیرین گرانقدر شهرستان که همواره حامی برپایی چنین امورات خیری هستند قدر دانی نمود و از عموم مردم عزیز خواست که با کمک های نقدی و تجهیزات پزشکی بتوانند به کمک هم نوعان خویش بشتابند.

 


و در پایان از همکاری خالصانه ادارت شرکت کننده در این پروژه قدر دانی نمودند آنها را بازوان توانمند جمعیت هلال احمر در این رابطه دانستند.
لازم به ذکر است که بخش اعظمی از هزینه های این مانور از سوی جناب آقای دکتر معتمدی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر تامین گردید و مسولین شهرستان نیز از همکاری صمیمانه و بذل عنایت ایشان به نقاط محروم قدر دانی نمودند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد