اختتامیه کلاسهای تکمیلی 45 روزه بسیجیان اسلام آبادغرب +تصاویر

کد خبر: 298206
|
13:00 - 1396/05/26
نسخه چاپی
اختتامیه کلاسهای تکمیلی 45 روزه بسیجیان اسلام آبادغرب +تصاویر
اسلام آبادخبر: مراسم اختتامیه دوره آموزشی بسیجیان گردان بیت المقدس حوزه سیدالشهداء سپاه اسلام آبادغرب امروز در مسجد امام خمینی (ره) برگزارشد.

به گزارشاسلام آباد خبر،سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب به مناسبت اختتامیه دوره آموزشی بسیجیان اظهار کرد: وقتی رزمندگان جنگ تحمیلی در اسرات نیروی های دشمن بودند اسرایی که نمیدانستند برمی گردند یاشهید می شوند، به بیان خاطرات زیادی که نظامیان عراقی و صدامی به سر آنها آوردند پرداختند

 

در ادامه فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در خصوص یکی از ویژگی های بسیجی بودن افزود: داشتن محاسن یکی از ویژگی های بسیجی بودن است، محاسن به معنی حُسن وخوبی است و خداوند نیز می فرماید زیبایی مرد به محسان اوست.

 

 

 

 

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: قدر جوانی خود را بدانید و از آن حداکثر استفاده را ببرید و نیت خود را خدایی کنید، نماز خواندن را سر لوحه کار های خود قرار دهید و قدر این لباسی که پوشیده اید را بدانید عرقی که در این راه ریخته می شود در پیشگاه خداوند بسیار ارزشمند است.

کسانی هستند که نماز میخوانند ولی کار های همچون دروغ و تهمت و... میزنند اینان اسلام را نشناخته اند خداوند می فرمایید کسی که دو رکعت نماز صحیح بخواند وارد بهشت می شود، در کنار کارهای خود نماز را فراموش نکنید همچنین اشاره کرد حق الناس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که خداوند از آن نمیگذرد و به این مسئله توجه ویژه داشته باشید

 

 

سرهنگ خدادادیان با تسلیت شهادت محسن حججی خاطر نشان کرد: بصیرت ملت ایران و حضور شجاعانه بسیجیان با بصیرت را، لازم در عرصه های مهم و مختلف نظام و انقلاب دانست.

 

 

در پایان مراسم نیز از مسئول آموزش، همچنین مربیان و فرمانده حوزه ها که با تلاش وجدیتی که در این مدت داشتند تشکر و قدر دانی نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب