در محل یادمان مرصاد برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد +تصاویر

کد خبر: 298006
|
18:06 - 1396/05/05
نسخه چاپی
مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد +تصاویر
اسلام آبادخبر: مراسم بزرگداشت سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد در یادمان این عملیات برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  عصر روز پنجشنبه  پنجم مردادماه  در محل یادمان مرصاد در استان کرمانشاه با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مقامات کشوری، لشکری و مسئولین شهرستان اسلام آبادغرب مراسم بزرگداشت سالروز عملیات مرصاد برگزار شد.

حضور گسترده مردم این مراسم چشمگیر بود، حدود 5 هزار نفر در مراسم حضور داشتند.

 

آغاز بخش این مراسم معنوی صلوات خاصه امام رضا(ع) و مداحی خادمان آستان قدس رضوی و اجرای سرود استغاثه به امام رضا(ع) بود.

 

در ادامه سردار بهمن ریحانی ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای مرصاد، به مدعوین خیرمقدم عرض نمود و اظهار داشت: عملیات مرصاد و برکاتش هنوز هم در کشور ما جاری و ساری است.

 

وی افزود: بازخوانی عملیات مرصاد یعنی بازخوانی نفاق. یعنی یک درس عبرتی برای همه خائنین به کشور و اسلام که بدانند هر وقت فکر خیانت به سرشان بزند مردم در مقابل آنها خواهند ایستاد.

 

سردار اسماعیل کوثری در مراسم بزرگداشت عملیات مرصاد اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در زمان سلسله قاجار و پهلوی و حکام بی کفایت ان زمان دیدیم که خاک ایران را از ۱۷ استان شمالی تا بخشی از خاک فعلی افعانستان و بحرین و... را به بیگانگان دادند.

سردار کوثری ادامه داد: این در حالی است که در زمان ولایت امام راحل و بعد از آن تمام صف آرایی های دشمن برای ساقط کردن و تجزیه کردن کشور ناکام ماند.

 

 

وی دو عامل رهبری الهی و اتحاد مردم را عامل این ماندگاری دانست و گفت: درخشیدن این دو عامل تا کنون دشمن را به نا امیدی کشانده است.

جانشین قرارگاه ثارالله اظهار داشت: هم ولایت الهی امام راحل و هم اتحاد مردم ناشی از ایمان بی نظیر به خدا و نهراسیدن از قدرتهایی است که در دنیا مردم ایران و امام را جنگ طلب می خواندند و صدامی که جنگ را آغاز کرده بود تبرئه می کردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها