مصری گفت:

همایش منافقین در فرانسه نشان دادن آبنبات چوبی به عربستان است

کد خبر: 297636
|
08:16 - 1396/04/15
نسخه چاپی
همایش منافقین در فرانسه نشان دادن آبنبات چوبی به عربستان است
اسلام آبادخبر: عضو حزب موتلفه گفت: گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در پاریس نشان دادن آبنبات چوبی به عربستان است و رویکرد دوگانه غرب را در مقابل تروریسم نشان می‌دهد.

به گزارشاسلام آباد خبر، "عبدالرضا مصری" عضو شورای مرکزیحزب موتلفه اسلامیدر گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری همایش منافقین در فرانسه، اظهار داشت: بعد از سفر اخیر ترامپ به عربستان و پول‌های هنگفتی که آل سعود پرداخت کرد، باید در مقابل این حرکت آنان، آمریکا خوش رقصی خود را انجام می‌داد.

وی ادامه داد: گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در پاریس نشان دادن آبنبات چوبی با سر وصدای زیاد به عربستان است و رویکرد دوگانه غرب و آمریکا را در مقابل تروریسم  نشان می‌دهد.

مصری تاکید کرد: از نظر آمریکا تروریسم آن چیزی است که منافع آنان را به خطر بیندازد حال اگر ترویست‌ها در جهت منافع آمریکا اقدام کنند و تعداد زیادی مردم بی گناه دیگر کشورها را قتل عام کنند، آنگاه تعریف دیگری از تروریسم ارائه می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: مردم ایران با جان خود، اقدامات تروریستی را لمس کرده‌اند گروه‌هایی همچون منافقین در نظر مردم منفور و مطرود هستند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد