فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس کرمانشاه آماده میزبانی زائران اربعین حسینی در مرز خسروی است

کد خبر: 297568
|
14:03 - 1396/04/11
نسخه چاپی
پلیس کرمانشاه آماده میزبانی زائران اربعین حسینی در مرز خسروی است
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی نیروی انتظامی برای بازگشایی مرز خسروی و میزبانی زائرین در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سردار منوچهر امان اللهی در قرارگاه اربعین گفت:  خداد حماسه و نهضت حسینی آینه عزت و افتخاری بی نظیر بوده که تاریخ اسلام و بشیریت بدلی برای آن سراغ ندارد.

وی ادامه داد: جایگاه بلند امر به معروف و نهی از منکر در قالب عاشورا، رویدادی جاودانه است که همچون نگینی بر تارک تاریخ های جهان می درخشد و پس از گذشت بیش از ۱۳۰۰ سال از چنان عمق و غنایی برخوردار است که پیام آور ارزش های والای انسانی و الهام بخش انسان های آزاده و خداجو خواهد بود.

مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: عاشورا دست بلند همت آمران به معروف و ناهیان از منکر است که برای همیشه حق را از باطل جدا ساخت تا دیگر یزیدیان عصرها، نتوانند با اسلام، جاهلیت را زنده کنند.

سردار امان اللهی خاطرنشان ساخت: اکنون این فرزندان اسلام هستند که مشعل جاوید هدایت را روشن نگه داشته اند و مراسم عاشورا را با محوریت اهداف والای قیام برگزار می کنند و از مکتب انسان ساز و مجاهدپرور عاشورا پیوسته بهره مند می شوند.

وی در ادامه بیان داشت: استان مرزی کرمانشاه به واسطه نزدیکی به سرزمین نینوا، همواره میزبان زائران حسینی و معطر به عطر کربلا بوده و افتخاری ست که نصیب مردم این دیار شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با قطعی شدن بازگشای مرز خسروی در ایام اربعین برای امسال نیروی انتظامی  در این حماسه عظیم پیاده روی همچون سال های گذشته با تأمین نظم و امنیت میزبان شایسته ای برای زائران کربلای معلی خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان بر آمادگی کارکنان انتظامی برای خدمت به زائرین اربعین تأکید کرد و گفت: برای این کار بزرگ فرصت کمی باقی مانده است و می بایست با بسیج تمامی امکانات میزبان خوبی برای زائرین دیار یار در حوزه نظم، امنیت و آرامش باشیم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها