عباس قاسمی گفت:

دستگیری عاملان تیر اندازی دو روز پیش اراک

کد خبر: 297396
|
08:59 - 1396/03/27
نسخه چاپی
دستگیری عاملان تیر اندازی دو روز پیش اراک
عاملان تیراندازی روز پنج شنبه پارک شهید باهنر اراک دستگیر شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس قاسمی دادستان عمومی و انقلاب اراک از دستگیری عاملان تیراندازی دو روز قبل پارک جنگلی شهید باهنر این شهر به وسیله  پلیس استان مرکزی در شهریار خبر داد.

قاسمی افزود: از ساعات اولیه تیراندازی در بامداد روز پنجشنبه ۲۵خردادماه، عملیات شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار دستگاه قضایی استان مرکزی و نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات مقدماتی، مخفیگاه عاملان این جنایت که دو نفر بودند شناسایی و عملیات دستگیری این متهمان کلید خورد که پس از تعقیب و گریز پلیس استان مرکزی، سرانجام با همکاری نیروی انتظامی شهرستان شهریار هردو متهم دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک اضافه کرد: این متهمان امروز (شنبه) به منظور بازجویی، تحقیقات بیشتر و سیر مراحل پرونده قضایی به اراک منتقل شده اند.

 بامداد روز پنجشنبه هفته گذشته   تیراندازی با تفنگ  کلاشینکف در پارک شهید باهنر اراک، چهار مجروح برجای گذاشت که با حضور تیم های گشت انتظامی در محل مشخص شدبه علت اختلافات قبلی دو نفر از اراذل و اوباش  با  یک دستگاه موتورسیکلت  به گروهی دیگر از اوباش تیراندازی  کرده و از محل متواری شده اند.

انتهای پیام /

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد