پلوسی:

اقدام ترامپ ارعاب و تهدید است؛ فکر می‌کنم وی باید کمی بخوابد!

کد خبر: 297359
|
09:17 - 1396/03/20
نسخه چاپی
اقدام ترامپ ارعاب و تهدید است؛ فکر می‌کنم وی باید کمی بخوابد!
رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد شدید از اقدامات رئیس‌جمهور این کشور، اقدام وی در قبال رئیس برکنار شده اف‌بی‌آی را تهدید توصیف کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ای‌پی‌تی‌ان، نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا، روز جمعه گفت که درباره صلاحیت ترامپ و مناسب بودن شرایط سلامت وی نگران است و فکر می‌کند ترامپ اکنون لازم است که بیشتر استراحت کند و بخوابد. 

وی در اظهاراتش، به عادت ترامپ مبنی بر توییت کردن در ساعت اولیه صبح و نیز جلسه استماع روز پنجشنبه کنگره با حضور جیمز کومی، رئیس سابق اف‌بی‌آی اشاره کرد.
 
نانسی پلوسی گفت: ترامپ نخست تلاش کرد که کومی را جذب، بعدا تلاش کرد که وی را ارعاب کند و سپس اخراجش کرد و اکنون نیز قصد دارد از وی شکایت کند. با مشاهده همه این‌ها می‌توان گفت که وی به اصل و نهاد خود بازگشته است و بر اساس عادت و جوهر وجودی خود اقدام می‌کند و باید گفت که این کارکرد دموکراسی نیست بلکه این کارکرد ارعاب و تهدید است. 
 
رهبر اقلیت دموکرات سنا گفت: باید تمام روز را به حرف زدن سپری کنم تا بگویم که به اعتقاد من رئیس جمهور باید چگونه رفتار کند. باید این حال باید بگویم که وی میتواند با یک خواب خوب در شب آغاز کند.
 
گفتنی است کومی به سناتورهای آمریکایی گفت که بر این باور است ترامپ به خاطر تحقیقات اف‌بی‌آی درباره روسیه وی را برکنار کرده است؛ با این حال ترامپ روز جمعه در توییتی نوشت: به رغم شمار زیادی شهادت‌های بی‌اساس و دروغ‌هایی زیادی که بیان شد باید بگویم که کومی یک افشاگر است. 
 
انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها