سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس

روح برجام با تحریمهای جدید و متعدد سرگردان شده است

کد خبر: 297358
|
08:02 - 1396/03/20
نسخه چاپی
روح برجام با تحریمهای جدید و متعدد سرگردان شده است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ساز و کار برجام برای ایالات متحده این فضا را ایجاد کرده که بتواند بدون پایبندی به تعهداتش، تحریمهای تازه ای را در قالب ۵۰ طرح علیه ایران تنظیم کند.

به گزارشاسلام آباد خبر،به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، در خصوص طرح زد ایرانی سنای آمریکا و وضع تحریم های جدید اظهار داشت: برخلاف ادعاهای ترامپ که می گفت برجام را پاره خواهد کرد اما امروز سیاست ایالات متحده نگاه داشتن ایران بر سر تعهدات خود در عین وضع آزادانه تحریمهاست.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه  روح برجام با تحریمهای جدید و متعدد سرگردان شده است ادامه داد: این روش با تاکتیک وضع همان تحریم های هسته ای با عناوین دیگر است و درواقع آمریکا برجام را فقط برای عمل کردن ایران می خواهد و خودش به آن تن نمی دهد. سازو کار برجام هم در واقع این امکان دور زدن را برای آمریکایی فراهم کرده است.

نماینده مردم ورامین با تاکید بر اینکه ایالات متحده اجازه عمل اثر گذار سایر کشو های طرف قرار داد ایران در برجام را به تعهداتشان نمی دهد گفت: آمریکا ۵۰ طرح با عنوان اقدامات بی ثبات کننده ایران را برای طرح در سنا و تصویب علیه ایران در دستور کار دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آمریکا با جلو انداختن چند کشور مولد تروریست قصد فشار بر ایران به بهانه مبارزه با تروریست را دارد. اتهامی که با توجه به هزینه های ایران برای مبارزه با تروریستها، هیچگاه قابل اثبات نیست.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها