حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

حادثه تروریستی تهران ساخته‌ دنیای استکبار است/هرگز از مقابله با آمریکا عقب نشینی نمی‌کنیم

کد خبر: 297346
|
14:03 - 1396/03/19
نسخه چاپی
حادثه تروریستی تهران ساخته‌ دنیای استکبار است/هرگز از مقابله با آمریکا عقب نشینی نمی‌کنیم
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه شهادت ارث اولیاست و برای ما کرامت است، گفت: حادثه تروریستی تهران از ساخته‌ها و فرآورده‌های دنیای استکبار است.

به گزارشاسلام آباد خبر،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به حادثه تروریستی تهران و رذالت تروریست‌های زبون و فریب خورده بدبخت دنیا و آخرت اظهار داشت: این تروریست‌ها خیلی زود بساطشان برچیده شد، اما در مجلس با توجه به شرایط پیچیده امنیتی تعدادی از عزیزان به لقا الله پیوستند.

وی افزود: این شهدا مظلوم به شهادت رسیدند که این موضوع تزریق بیداری و هوشیاری بود. این شهدا به دست خاسرترین اشخاص روزگار شهید شدند و هم این تروریست‌ها خود را به جهنم رساندند و خانواده هایی را داغدار کردند.


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه شهادت برای مردم ما عادت است و  ملت با این تحفه الهی انس دارند، ادامه داد: حادثه تروریستی که از ساخته‌ها و فراورده‌های دنیای استکبار است و امام در وصیت نامه شان آمریکا را تروریست به ذات معرفی کرده و بنیان اینها بر شرارت و قتل و غارت است و جز شر برای بشریت چیزی نداشتند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان ایجاد اسرائیل توسط آمریکا به عنوان مرکز قتل و تروریسم گفت: رژیم صهیونیستی یکی از وظایفش ترور است.

وی با بیان روحیه انقلابی، عشق به شهادت و نترسیدن از مشکلات و تحریم‌ها در ملت ایران افزود: دنیای کفر از سلفی‌ها القاعد، طالبان و داعش را درست کرد که با فریب و با نام الله اکبر می‌آیند، اما کپسولی هستند که روپوششان زیباست.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به شهادت مظلومانه امام حسین (ع) توسط تکفیری‌های آن زمان ادامه داد: گروهک هایی که با عناوین مختلف در سوریه و عراق جنایت می‌کنند، خط قرمز دینی، رحم و مروت قدرت تحلیل ندارند و این‌ها مثل وحشی‌ها و درنده‌ها می‌کشند و مانعی در مسیر خود نمی‌بینند و این‌ها مانند گرگ درنده هستند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اتفاقات تروریستی دهه ۶۰ توسط منافقین افزود: این تروریست‌ها شهید دستغیب، مدنی و اشرفی اصفهانی را به شهادت رساندند و محراب‌های جمعه ما را خونین کردند، شخصیت‌های کم نظیر یا بی نظیری همچون شهید مطهری و بهشتی و رئیس جمهور ما توسط تروریست‌ها ترور شدند.

وی با بیان عظمت ملت ایران در پشت سر گذاشتن مشکلات تصریح کرد: هر چه پیش رفتیم تدبر بیشتر شد و مردم از این ترقه‌ها نمی‌ترسند. این هشدار بود؛ کسانی گاهی گویا دهه ۶۰ را نشناختند و این افراد جلاد که به صغیر و کبیر رحم نمی‌کردند را جلاد نمی‌دانستند، اما اعمال کننده قانون را خدشه دار می‌کنند. چطور می‌شود که خودتان در این قضایا را نادیده می‌گیرید و چطور رویتان می‌شود که اینگونه باشید. این قضایا هیچ ضربه‌ای به ملت وارد نمی‌کند و ما ایستاده ایم و هرگز از مقابله با آمریکا عقب نشینی نمی‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به متانت ملت و استقامت نیروهای مسلح در حادثه تروریستی اخیر ادامه داد: این نظام یک نظام عاشورایی و علوی است که در زیر پرچم ولایت مردم احساس آرامش می‌کنند و تزلزلی در حرکت انقلابی شان پیش نمی‌آید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان سخنان مهم مقام معظم رهبری درباره امام خمینی (ره) گفت: روز ۱۴ و ۱۵ خرداد بسیار مهم و روز رحلت بت شکن قرن و شهدای ۱۵ خرداد بود.

وی عنوان داشت: جریان انقلابی امام یک جریان مستمر و یک چشمه جوشان است. امام یک راه جدیدی را برای بشریت ارائه کردند و اینگونه نبود که شاه برود و یک معمم بنشیند؛ بلکه امام یک ماموریت الهی داشتند و زمینه را برای حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) خواستند آماده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی یادآور شد: یک کشور تحقیر شده زیر پا له شده را امام احیا کرد و یک جامعه مستقل و اسلام مقاوم و شجاعت و ایثار و خدمت و اسلام دادرس پابرهنگان را احیا کرد. امام جریانی را ساخته و پرداخته کرد که همان نور خداست.
 
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به رمز پیروزی امام تاکید کرد: امام رمز پیروزی اش شخصیت والای ایشان بود. امام امام متدینبود و شعارهایی را مطرح کرد که قلب عموم مردم را مجذوب کرد. شعار آزادی، استقلال، عدالت اجتماعی و اقتصادی از جمله شعارهای امام بود.

وی با بیان ساز و کار عملیاتی شدن شعارهای امام و راه بنیانگذار جمهوری اسلامی برای نجات بشریت افزود: امام نسل بعد را دیدند و انقلاب امام انقلاب مستضعفین است و امام دلبر شد و دل میلیون‌ها نفر را مجذوب خود کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به استقلال ایران به عنوان یک مزیت انقلاب اسلامی، ادامه داد: انتخابات سال ۹۶ نقطه عطف، آبرو، اقتدار و عزت بود و به نظام ولایی اری گفتن و به شرق وئ غرب نه گفتن بود. شرکت در انتخابات آری به نظام اسلامی بود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: جمعیتی که نامزدشان رای آورد و یا رای نیاورد، آحاد این‌ها لشکر ولایت بودند و حضورشان مقابله با استکبار بود. در چهار چوب انقلاب و حمایت از نظام و پیشگیری از خطرات از جمله حضور ملی مردم بود. هم آن هایی که رای نیاوردند ظرفیت داشتند و آن هایی که رای آوردند رای به حقانیت شهدا است و این نکات باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: باید گفتمان امام تحریف نشود و اسلام در متن قرار بگیرد و راه جهاد و شهادت ضعیف نشود، بنده به هیچ تشکلی وصل نیستم و عرایضم از پایگاه حزبی نیست. من عرضه می‌دارم جناب رئیس جمهور اگر قدرت می‌خواهید ولایتمداری، با مردم بودن و از اشرافیت فاصله گرفتن از جمله راه هاست. مردم سختی‌ها و گرسنگی‌ها تحمل کردند تا زیر یوغ آمریکا نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی ادامه داد: در عربستان سعودی و کشورهای دیگر هم خواهید دید که ملت‌ها پیرو امامند و حریت و شهادت می‌خواهند و در منطقه حزب الله را الگی خود قرار می‌هند. بیایید در کنار منشا مشروعیت خود حرفی نزنیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: در این نظام افرادی هستند که در سنگر نظامند، اما نقش اپوزیسیون به خود گرفتند و این زیبنده هیچکس نیست به خصوص افرادی که لباس روحانی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به سند ۲۰۳۰ و بیانات مهم رهبری در جمع دانشجویان ادامه داد: از سران قوا توقع داریم از امام جلو نیفتند و حرمت نظام را حفظ کنند که تاکنون حفظ شده و بعدا هم انشالله حفظ خواهد کرد. رمز وحدت ما و عمود عزت ما ولایت فقیه است.
 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد