رهبر و مراجع می‌دانند در سند ۲۰۳۰ چه خیانتی به ملت ایران می‌شود/ملت از دولت عذرخواهی می‌خواهد نه توجیه

کد خبر: 297312
|
16:33 - 1396/03/16
نسخه چاپی
رهبر و مراجع می‌دانند در سند ۲۰۳۰ چه خیانتی به ملت ایران می‌شود/ملت از دولت عذرخواهی می‌خواهد نه توجیه
امام جمعه ورامین با اشاره به نفوذ دشمن در کشور و بیان خطر اجرای سند ۲۰۳۰ از سوی رهبر انقلاب خاطر نشان کرد: چرا باید دستگاهای و مراکز زی ربط در کشور سهل انگار باشند که کار به رهبری برسد و امروزه می خواهند این واقعیت را که این سند خطری برای کشور ندارد را کتمان کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت‌الاسلام محسن محمودی ، امام جمعه موقت ورامین در گفت‌وگو با تهران نیوز، در ارتباط با سند ۲۰۳۰ اظهار داشت: دولت را به این‌که ابزار دست بیگانگان تبدیل شده است متهم نمی‌کنم اما به صراحت اعلام می‌کنم که نفوذی‌ها در مجموعه‌ها دولتی رخنه کردند و کار خود را انجام دادند.

وی با اشاره به امضای سند ۲۰۳۰به دور از چشم دستگاه متولی گفت: شورای انقلاب فرهنگی، مجلس شورای اسلامی از جمله جایگاه‌های هستند که از این دست سندها باید طبق روال قانونی در این مراکز مطرح شود و این در خالی است که دستگاه‌های ذی‌ربط بدون توجه به این روند سند ۲۰۳۰ را اجرا کردند و این موضوع چیزی جز  نفوذی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، نیست.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به نفوذ دشمن در کشور و بیان خطر اجرای سند ۲۰۳۰ از سوی رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد:  چرا باید دستگاهای و مراکز ذی‌ربط  در کشور سهل انگار باشند که کار به رهبر انقلاب برسد و امروزه می‌خواهند این واقعیت را کتمان کنند.

 

دولتمردان نمی‌فهمند در ارتباط با ۲۰۳۰ چه کردند

وی علت بی‌سر و صدا امضاء شدن این سند را این‌گونه بیان کرد: مسوولان دولتی می‌دانند که ملت ایران نسبت به ارزش‌های انقلاب و اسلام حساس هستند و دولت باید از مردم ایران عذرخواهی کند و کسانی که در این وادی وارد شدند عالمانه و یا جاهلانه به ارزش‌های انقلاب پشت کردند. ملت از دولت توجیه نمی‌خواهند ، عذرخواهی می‌خواهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان با اشاره به سخنان روحانی مبنی بر این‌که به رهبر معظم انقلاب درباره سند ۲۰۳۰ اطلاعات کامل ندادند ، تصریح کرد: غیر قابل انتظار بود که دولت‌مردان بخواهند این سخن را بیان کنند در حالی که مراجع تا چیزی را نبیند و به علم و یقین نرسند ،  نظر نمی‌دهند و باید گفت شما نمی‌فهمید چکار کردید، ولی رهبری و مراجع می‌دانند که چه خیانتی به ملت ایران دارد می‌شود.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها