مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

دعوت عمومی برای حمایت از نیازمندان اسلام آبادغرب در ایام ماه مبارک رمضان/برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم برای مددجویان

کد خبر: 297274
|
12:01 - 1396/03/09
نسخه چاپی
دعوت عمومی برای حمایت از نیازمندان اسلام آبادغرب در ایام ماه مبارک رمضان/برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم برای مددجویان
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب ضمن دعوت از عموم مردم برای حمایت از نیازمندان اسلام آبادغرب در ایام ماه مبارک رمضان از برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم برای مددجویان خبر داد.

سید مهدی حجازی در گفتگواسلام آباد خبر،  از مردم شهرستان اسلام آبادغرب جهت حمایت از نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

 

وی افزود: کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب همچون سنوات گذشته و با ترویج فرهنگ احسان ونیکوکاری با شعار   "خوب باشیم"   در نظر دارد برای افطار و سحری نیازمندان سبد غذایی به ارزش حداقل یک میلیون ریال شامل مرغ، برنج، گوشت، رب، ماکارونی، چای، قند وشکر و...تهیه تا اقلام فوق را در اولین روزهای   ماه مهمانی خدا بدست این عزیزان برساند.


مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت:  راحت ترین روش برای مشارکت در این کار خداپسندانه با شماره گیری آنی پرداخت   #0832*8877* از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد دلخواه و یا با شماره تلفن 45225760-083 مشارکتهای مردمی تماس ودر این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

 

حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است، گفت:  یکی از شاخص های توانمند سازی مددجویان تقویت باورهای دینی و معنوی، افزایش اعتماد به نفس و روحیه خود باوری در مددجویان است و برای این منظور برنامه های مختلفی در حوزه فرهنگی کمیته امداد پیش بینی شده  است.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  به بیان برنامه های فرهنگی این نهاد ویژه مددجویان تحت حمایت پرداخت و افزود: همزمان با شروع ماه ضیات الهی، برنامه های آموزشی قرآن در قالب "طرح ترنم نور" با همکاری موسسات قرآنی برگزار می شود.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به  اهداف اجرای طرح ترنم نور گفت: ارتقای سطح بینش و باورهای دینی و مذهبی مددجویان از طریق انس بیشتر با قرآن و احیای فرهنگ دینی، ترویج، تبلیغ و اعتلای فرهنگ قرآنی و گسترش فضایل اخلاقی در زندگی مددجویان از اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: مددجویان تحت حمایت که اغلب دختران جوان خانوارها هستند، در کلاس های آموزشی روخوانی، روان خوانی، قرائت، حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم  شرکت می کنند واز فضایل قرآن  در این ماه مبارک بهره مند می شوند.

 

حجازی با بیان اینکه اولویت و سطح بندی برنامه های قرآنی میان جامعه هدف انجام خواهد شد، تصریح کرد: این اقدام برای شناخت صحیح از جامعه مددجویی و افزایش اثر بخشی این طرح انجام می شود.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب به دیگر برنامه های فرهنگی این نهاد در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری اردوهای فرهنگی و آموزشی، برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت، اجرای طرح شوق زیارت، ارائه آموزش‌های مشاوره‌ای و پیشگیری از اعتیاد و ایجاد کانون‌های فرهنگی مددجویی از دیگر برنامه‌های مهم کمیته امداد اسلام آبادغرب  در سال جاری است.

 

وی یادآور شد :‌ اطعام نیازمندان، توزیع سبد کالا، اجرای طرح مفتاح الجنه، جمع آوری  فطریه و کفاره، حامی‌یابی از جمله برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان امسال توسط کمیته امداد اسلام آبادغرب  اجرایی می شود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها