با حضور مسئولین شهرستان/

جشنواره تجليل از جوانان برتر اسلام آباد غرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 297272
|
16:11 - 1396/03/08
نسخه چاپی
جشنواره تجليل از جوانان برتر اسلام آباد غرب برگزار شد+تصاویر
اسلام آبادخبر: در ویژه برنامه تقدیر از جوانان برگزیده، از تعدادی از جوانان نمونه شهرستان در زمینه های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی و هنری، قرآنی، مخترعین و ... تقدیر به عمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه تقدیر از جوانان برگزیده که در مجتمع غدیر با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد، از تعدادی از جوانان نمونه شهرستان در زمینه های مختلف ورزشی، علمی، فرهنگی و هنری، قرآنی، مخترعین و ... تقدیر به عمل آمد.

 

در این برنامه علیکرمی مدیراداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب ضمن خیر مقدم به مدعوین، با اشاره به برخی مشکلات جوانان شهرستان ابراز امیدواری کرد که اقدامات دولت بتواند در زمینه اشتغال و دیگر مشکلات جوانان راهگشا باشد.

در ادامه افشين كريمي فرماندار شهرستان گفت:  سيستم آموزشي و تربيتي قبل از انقلاب داراي فاكتورهاي غير ارزشي زيادي بودو تمام توان حكومت رضاشاهي ساخت دنيايي بدور از هرگونه معنويت و دينداري براي جوانان بود و در فضاي كشور امكانات برپايي مجالس غير ديني فراوان بود

وي افزود:  امام خمینی(ره) با حداقل امكانات تبليغي و بهره مندي از حسينيه ها و مساجد و ايجاد انگيزه و اعتماد به نفس در بين جوانان و مستضعفين، توانست در مقابل حكومت غير اسلامي بايستد و هسته هاي قدرتمندي حول محور انديشه هاي امام (ره) در كشور شكل گرفت و از مكتب آن امام راحل چهره هاي ماندگاري همچون چمران ها،باكري ها و همت ها رويش يافتند.

فرماندار اسلام آبادغرب با برشمردن استعدادهای جوانان شهرستان در زمینه های مختلف خاطرنشان کرد:  بحث جوانان براي ما بسيار اهميت دارد و در همه سطوح درحد توان از جوانان حمايت خواهيم كرد.

در پايان اين مراسم از تعدادي از جوانان برتر شهرستان در حوزه هاي مختلف تجليل بعمل آمد.

گفتنی ست: بنابر اعلام  مدیراداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب این ویژه برنامه قرار بود به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان برگزار شود که بعلت تداخل با انتخابات به بعد موکول گردید.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها