رئیس ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در کرمانشاه:

با وجود نارضایتیهای گسترده مردم روحانی قطعا رئیس جمهور نخواهد شد/رتبه اول بیکاری، سرمایه گذاری تقریبا هیچ و عودت دادن سهم استان از تسهیلات بانکی ظلم مضاعف به مردم کرمانشاه است

کد خبر: 297136
|
19:10 - 1396/02/16
نسخه چاپی
با وجود نارضایتیهای گسترده مردم روحانی قطعا رئیس جمهور نخواهد شد/رتبه اول بیکاری، سرمایه گذاری تقریبا هیچ و عودت دادن سهم استان از تسهیلات بانکی ظلم مضاعف به مردم کرمانشاه است
رئیس ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در کرمانشاه گفت: سرمایه گذاری خارجی در استان محروم کرمانشاه صفر است و رتبه اول بیکاری و رکود در شأن مردم این استان نیست.

به گزارشاسلام آباد خبر، عبدالرحیم بنکدار امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در کرمانشاه با اشاره به مشکلات حاکم بر اقتصاد کشور، اظهار داشت: آیا مردم کرمانشاه مثل سایر کشور والبته بیشتر، رکود کسب و کار راحس نمی کنند؟ چرا باید وزیر کشور ماه آخر دولت بیاید و مدیران ناتوان را مورد سرزنش قراردهد؟

 

بنکدار در ادامه افزود: چرا برخلاف ادعای دولت درباره برجام، سرمایه گذاری خارجی در استان محروم کرمانشاه صفر است و وزیر کشور خطاب به مدیران استان آن را عجیب توصیف می کند؟ جز ناتوانی؟

 

وی بیان کرد: این ظلم مضاعف در حق مردم کرمانشاه نیست که در اوج بیکاری مبلغ نه چندان چشمگیری معادل ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبارات بانکی به استان اختصاص بدهند آن وقت با سوء مدیریت و تنبلی مدیریتی از همین مبلغ هم ۳۸ درصد را به مردم بدهیم؟

 

رئیس ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در کرمانشاه گفت: شعار ما "نه به بازگشت به گذشته و نه به وضعیت موجود و آری به تغییر به نفع مردم است". این وضعیت برای مردم کرمانشاه و ایران قابل تحمل نیست!!

وی در ادامه بیان کرد: حجت الاسلام رئیسی کاندیدایی است که فقر را با گوشت و پوست لمس کرده است و این متفاوت است با کابینه ای که ثروت وزرایش میلیاردها میلیارد اعلام می شود.

 

بنکدار با اشاره به شیوه‌های تبلیغاتی کاندیداها گفت: در سبک تبلیغات محیطی کاندیداها، منش و شیوه آنها مشخص است. هزینه های نجومی یکی از کاندیداها را مردم می بینند و قضاوت می کنند.

 

وی با ابراز تاسف از کشته شدن شماری از هموطنان در حادثه معدن، افزود: به خاطر حادثه تلخ مرگ مظلومانه کارگران معدن اعلام کردیم که برای زمان مشخص برخی برنامه های صوتی و تصویری ستاد آقای رئیسی متوقف شود. متاسفانه در ستاد آقای روحانی همان شب به غم کارگرها خندیدند و مراسم پایکوبی برگزار شد.

 

رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیش بینی شما از نتیجه انتخابات با توجه به آرایش کنونی چیست، گفت: یقین بدانید آقای روحانی چه در مرحله اول چه با رسیدن به مرحله دوم رئیس جمهور نخواهد بود.

وی همچنین در خصوص چگونگی حضور کاندیداهای جریان انقلاب در عرصه انتخابات گفت: هدف این کاندیداها چه آقای قالیباف وچه آقای رئیسی تغییر وضع موجود به نفع مردم است و هماهنگی کامل وجود دارد. اینکه چه استراتژی و تصمیمی این هدف را محقق می کند نیز در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

 

وی افزود: ممکن است ماندن همه کاندیداها در عرصه موجب تحقق این مهم باشد و ممکن است با رسیدن به کاندیدای واحد. به هر حال آخرین تحلیل در رورهای آتی مشخص می شود.

 

بنکدار در پاسخ به این سوال که چرا برخی از اصولگراها از آقای روحانی حمایت می کنند گفت: قطعا تعداد آنها قلیل تر از اصلاح طلبانی است که دیگر تمایلی به روحانی ندارند. ستاد اصلاح طلبان حامی آقای رئیسی در تهران فعال است و در کرمانشاه نیز ما پذیرای چهره های شاخصی از جریان اصلاح طلب بودیم.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: تغییر وضع موجود به سمت اصلاح، یک نعمت است و رهبر انقلاب همواره تاکید داشته اند که مردم باید از این نعمت درست و به موقع بهره ببرند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها