فیلم لحظه تیراندازی و قتل دختر جوان در بازار اسلام آبادغرب + جزئیات

کد خبر: 297131
|
13:03 - 1396/02/13
نسخه چاپی
فیلم لحظه تیراندازی و قتل دختر جوان در بازار اسلام آبادغرب + جزئیات
اسلام آبادخبر: فرد مسلحی با تیراندازی در بازار اسلام آباد غرب استان کرمانشاه باعث کشته و زخمی شدن یک مادر و دختر شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  روز گذشته در شهر اسلام آبادغرب استان کرمانشاه دو نفر (مادر و دختر) توسط جوانی مسلح مورد تیراندازی قرار گرفتند و متاسفانه دختر بر اثر اصابت گلوله در محل به قتل رسید و مادر وی به شدت مجروح شد.

 
 
 

 

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب با  تشریح موضوع قتل دختر جوان در این شهرستان از دستگيري قاتل فراری در کمتر از 30 دقیقه خبر داد.


سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" در تشريح اين خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوريت هاي پليس 110 شهرستان مبني بر وقوع يک مورد تيراندازي در یکی از خیابانهای شهر و قتل دو نفر، بلافاصله عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه مادر 40 ساله و دختر 22 ساله وی در این حادثه به قتل رسده بودند، افزود: با تلاش هاي صورت گرفته و کار اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده از اهالی محل، عامل تيراندازي که یک جوان 27 ساله بود در کمتر از 30دقیقه شناسايي و با هماهنگي مقام قضائی دستگیر شد.
سرهنگ سرتیپ نیا خاطرنشان کرد: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد که قاتل خواستگار مقتول بوده که به علت مخالفت های دختر و خانواده تصمیم به قتل وی می گیرد، همچنین این متهم دارای سابقه ضرب و جرح عمدی با چاقو نیز بوده که پس از دستگیری و اقرار به بزه انتسابی در اين خصوص پرونده تشکيل و به مقام قضائي ارسال شد.
وي عنوان کرد: انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب با اقتدار تمام با افرادي که اقدام به ايجاد ناامني و رعب و وحشت در شهرستان کنند، برخورد قاطع و قانوني خواهد کرد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد