به مناسبت آغاز هفته معلم/

زنگ سپاس معلم در اسلام آباد غرب به صدا در آمد

کد خبر: 297108
|
15:30 - 1396/02/12
نسخه چاپی
زنگ سپاس معلم در اسلام آباد غرب به صدا در آمد
اسلام آبادخبر: به مناسبت آغاز هفته معلم زنگ سپاس معلم در دبيرستان دخترانه گلچين اسلام آباد غرب به صدا در آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، امروز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه، باحضور فرماندار، امام جمعه موقت، مديران آموزش و پرورش، جمعي از معلمين و دانش آموزان دبيرستان دخترانه گلچين زنگ سپاس معلم به صدا در آمد.

 

در اين مراسم فرماندار اسلام آباد غرب با تبريك هفته معلم ، اظهار کرد:  روز معلم متعلق به همه اقشار جامعه است و اين ايام فرصت مناسبي است كه از زحمات پيامبر گونه معلمين قدرداني كنيم.

 

وي افزود شغل معلمي برگرفته اززندگي پيامبر مكرم اسلام است  و آگاه سازي جامعه در سطوح مختلف از ويژگي هاي معلمين است كه خوشبختانه  با دلسوزي و تعليم و تربيت صحيح دانش آموزان  امروز كشور ما مسير رشد و ترقي را مي پيمايد.

 

فرماندار شهرستان گفت وقتي مي خواهيم از مشكلات سخن بگوييم نبايد خدمات نظام جمهوري اسلامي كه 38 سال براي آن زحمت كشيده شده را زير سوال ببريم  امروز در كشور ما دورترين روستاها از خدمات كافي برخوردارند وهر آنچه كه دولت  براي مردم چه در گذشته و چه در حال انجام داده خدمات نظام مقدس جمهوري اسلامي است و بايد شكر گذار اين نظام، رهبري و مردم باشيم.

 

در اين مراسم مدير آموزش و پرورش شهرستان در سخناني با تبريك  هفته معلم با برشمردن خدمات دولت، عنوان كرد: پوشش تحصيلي در شهرستان 98 درصد است.

 

 

رجبي گفت: دولت به حوزه آموزش و پرورش بعنوان يك  تكليف و وظيفه نگاه مي كند  و با تلاش معلمين دلسوز و مديريت شهرستان در كنكور سال گذشته 290 نفر دانش آموز دختر و پسر در دانشگاه هاي روزانه قبول شدند كه از اين تعداد 21 نفر در رشته هاي پزشكي،دندانپزشكي و داروسازي وارد دانشگاه شدند.

 

در اين مراسم از تعدادي از دانش آموزان برتر كشور تجليل شد و در پايان زنگ سپاس معلم توسط فرماندار به صدا در آمد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد