با حضور جمعی از شوراهاي اسلامي شهر و روستا/

مراسم روز شوراها در اسلام آباد غرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 297102
|
17:16 - 1396/02/11
نسخه چاپی
مراسم روز شوراها در اسلام آباد غرب برگزار شد+تصاویر
اسلام آبادخبر: باحضور فرماندار، بخشداران مركزي و حميل،معاون فرماندار، جمعي از مديران و شوراهاي اسلامي شهر و روستا مراسم روز شوراها در اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروزبا حضور فرماندار، بخشداران مركزي و حميل،معاون فرماندار، جمعي از مديران و شوراهاي اسلامي شهر و روستا مراسم روز شوراها در اسلام آباد غرب برگزار شد.
 

در ابتداي اين مراسم ابراهیم پیرویسی بخشدار حميل با تبريك روز شوراها بعنوان ميزبان مراسم به حضار و مدعوین خير مقدم گفت.

 

در ادامه فرماندار شهرستان با تبريك روز شوراها گفت: وظيفه شوراها خيلي مهم است، دولت در سال 78 بخشي از قدرت را با ايجاد شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اختيار مردم قرار داد و دموكراسي محلي را در كشور اجرا كرد و تا امروز شوراها كه برگزيده از خود مردم هستند خدمات مطلوبي را چه در شهر و چه در روستا ايجاد كرده است.

 

 

وي افزود: شوراي خوب در شهر بايد با برنامه ريزي ضمن كسب در آمد براساس قوانين براي شهرداري بتواند راهكار مناسب هم براي هزينه در سطوح مختلف و نيازمنديها داشته باشد و مردم عزيز هم بايد با نگاه منصفانه به عملكرد شوراها نگاه كنند بايد اعتبارات شهرداري را ببينند و حجم كار را مد نظر قرار دهند.

 

 

فرماندار شهرستان بیان داشت: دولت تدبير و اميد چه در شهر و چه در روستا كمك حال شهرداري و شوراها بوده و خواهد بود و در حوزه شهري آخرين اقدام دولت تدبيرو اميد براي ارائه خدمت شهري تخصيص 15 ميليارد اعتبار براي رفع هميشگي معضل پسماند شهري و روستايي ايجاد كارخانه بازيافت زباله و توليد كود عالي بود.

 

كريمي بيان داشت امروز دولت فضا را براي كار و تلاش در روستاها فراهم كرده است و مردم عزيز روستايي  خدمات مطلوبي همچون آب ،برق،گاز،مخابرات، امنيت، آموزش، راه مناسب، امور فرهنگي و ديني، اجراي طرح هادي، تسهيلات ساخت مسكن، تسهيلات كشاورزي مناسب، بهداشت، خدمات، فضاي ورزشي، ايجاد بوستان و.. را دريافت ميكنند و توجه دولت به بخش روستايي ويژه است.

 

فرماندار شهرستان همچنين از خدمات دهياري و شوراي اسلامي براي اجراي طرح هاي عمراني قدرداني كرد و گفت دهياري روستاها با كمترين اعتبار مطلوب ترين  پروژه هاي عمراني را در روستاها اجرا كرده اند و اين از مزيت هاي دموكراسي است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد